Версия за печат

02434-2016-0001

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Регионална здравна инспекция - Пловдив, ул. Перущица № 1, За: Светлана Димитрова, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 649000

Място/места за контакт: Светлана Димитрова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/1469,11218.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор, на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Регионална Здравна Инспекция „РЗИ“ Пловдив, за срок от 1 година, считано от датата на влизане в сила на договора.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: обекти на РЗИ - Пловдив, съгласно опис
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извършва за периода на действие на този договор непрекъсваема доставка на нетна активна електрическа енергия по цена, в размер и при условията, уговорени в договора и съгласно Техническа спецификация, Техническо предложение и Ценово предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, явяващи се неразделна част от договора, наричана за краткост по-долу „ДОСТАВКАТА”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39883.19 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727085 от 11.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 18 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагжане на обществена поръчка с предмет доставка на нетна активна електрическа енергия
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ритъм - 4 - ТБ ООД, ЕИК 123655865, гр. Стара Загора , ул. Св. Княз Борис № 93, ет.9, България 6000, Стара Загора, Тел.: 0886 244545

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39883.19 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД; 2. РИТЪМ-4-ТБ ООД; 3. ХИДРОЕНЕРДЖИ ГРУП ООД; 4. ЕВН ТРЕЙДИНГ САУТ ИЙСТ ЮРЪП ЕАД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор