Версия за печат

00051-2013-0006

BG-Видин:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Видин, пл. Бдинци №2, За: Лидия Панайотова - Началник отдел „Обществени поръчки”, Р. България 3700, Видин, Тел.: 094 609426, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Община Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://test.vidin.bg/pages/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20%D0%B8%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%9F%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F%20%D0%B7%D0%B0%20%D0%BE%D1%82%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%8A%D1%87%D0%BD%D0%B8%20%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%B3%D1%80%20%D0%92%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%BD.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Строителство
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 1200-2843 от 01.03.2013 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00051-2013-0006
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е: "Проектиране и строителство на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) - гр.Видин" съгласно ЗУТ, подзаконовите му нормативни актове и изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIK) за технологично оборудване и проектиране - строителство за електро и машинно- монтажни работи и за строителни и инженерни обекти проектирани от изпълнителя (Жълта книга).


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: АО-02-15-153 от 30.07.2013 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

ДЗЗД ПОНС-ВАБАГ-ЕКО ВИДИН 2013 с БУЛСТАТ: 176547813, бул. Шипченски проход № 9, ет 1, Р. България 1111, София, Тел.: 02 9711426, Факс: 02 9712066

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора включва проектиране, доставки на оборудване и материали, строително-монтажни работи, пускане в експлоатация и отстраняване на дефекти на обект "Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПОСВ) - гр. Видин"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

25.10.2013 г. 

Крайна дата

01.10.2015 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
20916924.68 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 81.96% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

15.03.2016 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване на договора

Неизпълнение от страна на Изпълнителя.

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

ДА

Променено условие: 1. Срок за завършване изпълнението на проектирането, строителството и въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Начин на плащане на задържани пари.; Преди промяната: 1. "до 01.10.2014г. за изпълнение на проектирането, строителството и въвеждането на обектите в експлоатация"; 2. "Оставащата част от задържаните пари по договора, в случай че предстои да бъдат разплатени след 31.12.2014г. ще бъдат разплатени преди този срок срещу банкова гаранция за цялата стойност на оставащата част от задържаните пари, представена от Изпълнителя във формат и съдържание, одобрени от Възложителя."; След промяната: 1. "до изтичане на 106 дни, считано от 01.10.2014г. за изпълнение на проектирането, строителството и въвеждането на обектите в експлоатация"; 2. "Оставащата част от задържаните пари по договора, в случай че предстои да бъдат разплатени след изтичане на 106 дни, считано от 01.10.2014г. ще бъдат разплатени преди този срок срещу банкова гаранция за цялата стойност на оставащата част от задържаните пари, представена от Изпълнителя във формат и съдържание, одобрени от Възложителя." ; Правно основание: Подточка 8.4. [Удължаване на Времето за Завършване] от Специфичните условия на Договорно споразумение №: АО-02-15-153/30.07.2013 г. и чл. 43, ал. 2, т. 1, б. "а" от Закона за обществените поръчки (отм.)
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в месеци: 5
Причини за забавянето: По вина на Изпълнителя.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 20.33% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: По вина на Изпълнителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6819961.24 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 2091692.47 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Забава на Изпълнителя.

РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

01.08.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Огнян Кирилов Ценков
Длъжност: Кмет на Община Видин