Версия за печат

00039-2016-0005

BG-Павликени: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, бул. Руски № 4, За: Славена Грозева, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: общинаДруго (моля пояснете): община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за осъществяване на независим строителен надзор в изпълнение на проект BG04-02-03-036, „Смяна на горивна база и реконструкция на отоплителни системи в общински сгради”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

При изпълнението на обществената поръчка ще се изпълняват следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т.1 и т.2 от ЗУТ, чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежите; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; -изпълнява координация на строителния процес до въвеждането на строежите в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежите за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежите, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежите и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащи: списък на основните дейности (видове работи) от строежите, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. Ж) Изготвяне на Окончателен доклад за строежите, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, във връзка с въвеждането му в есплоатация, включително технически паспорт за строежите, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. З) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. И) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при упражняване на строителен надзор. Забележка: Изпълнителят следва да съгласува с Възложителя всяко свое решение и/или предписание и/или съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки за осъществяваните СМР. Пълно описание на предмета на услугата е дадено в Том ІІ „Техническа спецификация”-неразделна част от договора за обществената поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8901.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 50
Показател: П2 Предложена цена в лева без включен ДДС; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 726345 от 07.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осъществяване на независим строителен надзор в изпълнение на проект BG04-02-03-036, „Смяна на горивна база и реконструкция на отоплителни системи в общински сгради
V.1) Дата на сключване договора
28.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ВЕДИПЕМА ЕООД, ЕИК 114688344, бул. Христо Ботев № 5, ап.12, Република България 5800, Плевен, Тел.: 0888 199909, E-mail: aleksieva_51@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 14835.66 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8901.4 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект № BG04-02-03-036 „Смяна на горивна база и реконструкция на отоплителни системи в общински сгради”. Финансиране: Финансовия Механизъм на Европейското Икономическо Пространство 2009-2014 по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия“, Грантова схема BG04-02-03 „Мерки за повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи“, Мярка 2: „Мерки за използване на възобновяема енергия”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1) „ВЕДИПЕМА” ЕООД, ЕИК 114688344, със седалище и адрес на управление: гр. Плевен, бул. ”Христо Ботев” № 5, ап. 12, представлявано от Мая Петкова Алексиева. 2) „ЕВРО БИЛД КОНСУЛТ“ ООД, ЕИК: 131212276, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Узунджовска“ № 12, ет. 3, представлявано от управителите Гинка Иванова Петрова, Веселина Георгиева Митева и Татяна Атанасова Поповска–поотделно; 3) „ЕЛАТИВ ТЕХНОИНВЕСТ“ ООД, ЕИК 814254696, със седалище и адрес на управление в гр. София, бул. „Симеоновско шосе“ № 85-3, вх. А, ет. 3, офис А6, представлявано от управителите Емил Георгиев Терзиев и Георги Дончев Терзиев-заедно и поотделно.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор