Версия за печат

00193-2016-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университет - София, бул. Климент Охридски №8, За: Петя Иванова - ст. експерт в отдел ОП, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652031, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. Климент Охридски №8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/preview/96..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на нови настолни компютри, плоски дисплеи, преносими компютри, принтери, скенери, периферия и компоненти за компютри за нуждите на НИС при Технически университет – София“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТУ-София, гр. София, бул. „Св. Кл. Охридски“ № 8, НИС
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е: „Доставка на нови настолни компютри, плоски дисплеи, преносими компютри, принтери, скенери, периферия и компоненти за компютри за нуждите на НИС при Технически университет – София“. Доставката ще се извърши чрез покупка на стоките, предмет на поръчката и е предназначена за НИС на Техническия университет – София. Предлаганите изделия трябва да са оригинални, нови и неупотребявани, в оригинална фабрична опаковка, да отговарят на техническите изисквания, приложени в документацията и да фигурират в актуалната производствена листа на производителя, както и да не са свалени от производство към датата, определена за краен срок за подаване на оферти, посочена в обявлението. Гаранционният срок за всяко изделие е посочен в Техническата спецификация от документацията за участие, публикувана на Профила на купувача. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да извършва със свои средства (включително транспорт) гаранционен ремонт на доставените изделия в срок до 2 (два) работни дни, на място при ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, а само когато това е невъзможно – в сервиз.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30213300, 30234600, 30213100, 30231310, 30234000, 30216110, 30232130

Описание:

Настолен компютър
Флашпамети
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Плоски дисплеи
Носители за съхраняване на информация
Скенери за компютри
Цветни принтери за отпечатване на текст и графика

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
19099 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 715 - 715628 от 24.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 072 - 125566 от 13.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: З-39 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на нови настолни компютри, плоски дисплеи, преносими компютри, принтери, скенери, периферия и компоненти за компютри за нуждите на НИС при Технически университет – София
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДИДЖИТЕК ООД, ЕИК: 030007837, град София 1784, област София, община Столична, район Младост, ж.к. Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3, Р. България 1784, град София, Тел.: 02 9740090

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 19123 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19099 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Участник - ДИДЖИТЕК ООД 2. Участник - Специализирани бизнес системи АД