Версия за печат

00373-2016-0004

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Тракийски университет, Студентски град, За: инж. Лиляна Касаджикова; Гергана Маламова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699202; 042 699214; 042 699270, E-mail: rector@uni-sz.bg, lili@uni-sz.bg, malamova@uni-sz.bg, Факс: 042 672009

Място/места за контакт: Тракийски университет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sz.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160321KlrZ547250.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на оригинални консумативи за офис техника (копирни и печатащи устройства), необходими за нуждите на структурните звена Тракийски университет Стара Загора

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на оригинални консумативи за офис техника (копирни и печатащи устройства), необходими за нуждите на структурните звена Тракийски университет-Стара Загора”. Поръчката не е разделена на обособени позиции. Необходимите консумативи ще се поръчват и ползват от отделните структурни звена при Тракийски университет гр. Стара Загора. Доставката се извършва след предварително подадена заявка за необходимите количества и видове на консумативите. Количествата консумативи ще се доставят от доставчика и за негова сметка на място в съответното структурно звено на Тракийски университет, след предварителна заявка от Възложителя, съобразена с потребностите му. При всяка доставка на заявените консумативи, се подписва приемно - предавателен протокол от оторизираното за структурното звено лице и от лицето, осъществило доставката

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
72550 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 721031 от 21.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 214Р История / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодична доставка на оригинални консумативи за офис техника (копирни и печатащи устройства), необходими за нуждите на структурните звена Тракийски университет-Стара Загора
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Офисленд“ ООД с ЕИК 123746394, ул. Христо Ботев № 126, вх. Б, ет. 5, ап. 50, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 692281

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 72550 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5 от ЗОП (отм. ДВ бр. 13 от 16.02.2016г., в сила от 15.04.2016г.) във връзка с § 18 от ЗОП (ДВ бр. 13 от 16.02.2016г.)

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта от „АТС България” ООД гр. София с вх. № 2024 от 18.04.2016г., 13,49ч. – седалище и адрес на управление: гр. София 1750 ул. „Димитър Моллов” № 16, ЕИК 130332479, представлявано от Георги Александров Александров и Александър Стефанов Георгиев – Управители, заедно и поотделно 2. Оферта от „Лирекс БГ” ООД гр. София с вх. № 2032 от 19.04.2016г., 08,16ч. – седалище и адрес на управление: гр. София 1712, р-н Младост 3, бл. 306, вх. 2, ЕИК 121057952, представлявано от Димитринка Иванова Илиева и Манол Янков Илиев –Управители, всеки от тях може да действа самостоятелно, освен при изключенията, предвидени в дружествения договор. 3. Оферта от „Офис Консумативи” ООД гр. Стара Загора с вх. № 2033 от 19.04.2016г., 08,20ч. – гр. Пловдив 4000 ул. „Професор Иван Шишманов” № 4, ап. 1, ЕИК 201417931, представлявано от Павел Димитров Стоянов – Управител. 4. Оферта от „Офисленд” ООД гр. Стара Загора с вх. № 2044 от 19.04.2016г., 11,47ч. – седалище и адрес на управление: гр. Стара Загора 6000, ул. „Христо Ботев” № 126, вх. Б, ет. 5, ап. 50, ЕИК 123746394, представлявано от Севдалина Петрова Гуяш Управител. 5. Оферта от „Хеди Компютърс” ООД гр. Хасково с вх. № 2049 от 19.04.2016г., 13,49ч. – седалище и адрес на управление: гр. Хасково 6300, ул. „Съединение” бл. 14, ет. 6, ап. 17, ЕИК 126689895, представлявано от Тихомир Емилов Каркадаков и Емил Борисов Каркадаков – Управители, заедно и поотделно. 6. Оферта от Кооперация Панда гр. София с вх. № 2050 от 19.04.2016г., 13,59ч. – седалище и адрес на управление: гр. София 1784 р- Младост, бул. „Цариградско шосе” № 139, ЕИК 000885099, представлявано от Елка Николова Каменова-Цанкова – Председател. 7. Оферта от „Сиенсис“ АД гр. София с вх. № 2052 от 19.04.2016г., 14,10ч. – седалище и адрес на управление: гр. София 1680, р-н Красно село, жк Бели брези, ул. „Лерин” № 44-46, ЕИК 121708078, представлявано от Николай Евтениев Медаров –Представител.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор