Версия за печат

00496-2016-0003

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Гриша Иванов, Република България 1052, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno3@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: Отдел Правно осигуряване и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане» по 2 /две/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на Агенция за социално подпомагане”; Обособена позиция №2: „Доставка на копирна хартия и тонери за нуждите на Агенция за социално подпомагане"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Република България - ЦУ на АСП в гр. София - ул. Триадица 2 и на адресите на 28 Регионални дирекции за социално подпомагане
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офис, в съответствие с Техническата спецификация /Приложение № 1/ към документацията на обществената поръчка, Техническо предложение /Приложение № 3.1/ и Ценово предложение /Приложение № 2.1/ на изпълнителя, представляващи неразделна част от договора за обществена поръчка. В зависимост от възникналите потребности, възложителят изпраща съответна периодична заявка за доставка на артикули, съгласно Техническото предложение – приложение към договора, в която определя количеството, вида и конкретните локации за доставка. Срокът за изпълнение на съответна доставка е до 10 /десет/ работни дни от получаване на заявката от изпълнителя. При достигане на определената максимална финансова рамка на договора, договорът се прекратява преди изтичане на срока, за който същият е сключен.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30125100, 30197630, 30197643, 22851000, 22852000, 30197220, 22813000

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия
Класьори
Папки за сортиране
Кламери
Счетоводни книги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
400000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 718789 от 11.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ФС001-0159 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на Агенция за социално подпомагане”
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РОНОС ООД, ЕИК: 831176328, район Възраждане, бул. Александър Стамболийски № 84, бизнес център Urban Model, ет. 7, офис. 38-39, Република България 1303, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 400000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта от „Транс КО 04” ЕООД – вх. № 26-206/20.04.2016г.; 2. Оферта от „Плесио Компютърс” ЕАД – вх. № 26-207/20.04.2016г.; 3. Оферта от Производителна кооперация на инвалидите „Царевец“ – вх. № 92-376/20.04.2016г.; 4. Оферта от „Ронос“ ООД – вх. № 26-210/20.04.2016г.'; 5. Оферта от „Топ Елана“ ООД – вх. № 26-212/20.04.2016г.; 6. Оферта от „Мултико 92“ ООД – вх. № 26-214/20.04.2016г.;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор