Версия за печат

00145-2016-0039

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210212

Национален осигурителен институт - териториално поделение - Хасково, ул. Георги Кирков № 30, За: Йорданка Иванова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 607190, E-mail: obshtestveniporachki@nssi.bg, Факс: 038 607140

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Хасково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/has/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=391&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fhas%2F2014%2F26%2D2016%2D1015%2D26%2D82&RecSrc=%2Ftp%2Fhas%2F2014%2F26%2D2016%2D1015%2D26%2D82.

Електронен достъп до информация: https://tenders-public.nssi.bg/tp/has/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=391&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fhas%2F2014%2F26%2D2016%2D1015%2D26%2D82&RecSrc=%2Ftp%2Fhas%2F2014%2F26%2D2016%2D1015%2D26%2D82.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Хасково, с две обособени позиции: Позиция 1: Доставка на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Хасково – съгласно Приложение № 1. Позиция 2: Доставка на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Хасково – съгласно Приложение № 2.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП на НОИ - Хасково, ул. Георги Кирков № 30.
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка са периодични доставки на оригинални, фабрично нови канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Хасково, като артикулите по вид и прогнозни количесва са описани в Техническите спецификации по обособени позиции - Приложение № 1 и Приложение № 2. Посочените количества в същите са прогнозни, без Възложителя да се ангажира с тяхното усвояване. Доставката на канцеларски материали, извън номенклатурата посочена в техническите спецификации, по заявка на Възложителя е съгласно официален каталог или ценова листа, актуалени към момента на подадената заявка и съдържащ цялата гама на предлаганите артикули със съответните продажни цени без включен ДДС. Възложителят се ползва с 10 % търговска отстъпка от цените в представените с офертите официални каталози или ценови листи. Количеството на отделните заявки е в зависимост от моментните потребности на ТП на НОИ - Хасково.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22830000, 22852000, 30145100, 30197220, 30199000, 22800000, 22813000, 22852100

Описание:

Принадлежности за офиса
Тетрадки за упражнения
Папки за сортиране
Ролки за калкулатори
Кламери
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Счетоводни книги
Папки за досиета

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
6250 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

26-2016-1015-26-82

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 061 - 103490 от 26.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1005-26-13 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Хасково - съгласно Приложение № 1
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

Брой на офертите, получени по електронен път

0

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Студентска Кооперация Темида, ЕИК 836149517, гр. хасково, ул. Добруджа № 14, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 664696, E-mail: sk_temida@abv.bg, Факс: 038 590077

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1100 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1100 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 1005-26-12 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Хасково - съгласно Приложение № 2
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

Брой на офертите, получени по електронен път

0

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Фобс БГ ЕООД, ЕИК 200312685, гр. Димитровград, бул. Димитър Благоев №1, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 61043, E-mail: fobsbgeood@gmail.com, Факс: 0391 94180

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5150 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5150 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

По обособена позиция 1 - Студетска Кооперация Темида, ЕИК 836149517 със седалище и адрес на управление гр. Хасково, ул. Добруджа №14; По обособена позиция 2 -Фобс БГ ЕООД, ЕИК 200312685 със седалище и адрес на управление гр. Хасково, бул. Г.С. Раковски № 16;