Версия за печат

00496-2016-0037

BG-Пазарджик: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане Пазарджик, Пазарджик бул. Ген. Гурко №3 вх А ет.2,, бул. Генерал Гурко №3А, За: Мария Илиева Танева, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 441688, E-mail: pazardjik-rdsp@asp.government.bg, Факс: 034 441688

Място/места за контакт: РДСП - Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП - Пазарджик и ДСП на територията на област Пазарджик

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: РДСП - Пазарджик и ДСП на територията на олбаст Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП - Пазарджик и ДСП на територията на област Пазарджик, включващи следните дейности: 1. Зареждане, съответно рециклиране, на тонер касети за копирна и периферна техника, подробно индивидуализирана в Списък-приложение – неразделна част от настоящия договор, включваща следните дейности: - отстраняване на остатъчния тонер; - почистване на компонентите на касетата; - контрол на електрическите контакти в касетите; - смяна и програмиране на чиповете на тонер касетите, които имат такива; - зареждане с тонер; - тестване на заредената касета, удостоверена с приложена тестова страница; 2. Осигуряване на последваща техническа поддръжка и консултиране на възложителя относно начина на експлоатация на тонер касетите, техните компоненти, честотата на зареждане и качеството на печата; 3. Предоставяне на гаранция за заредените, съответно рециклирани, тонер касети за отпечатване на минимален брой страници, предвиден от производителя в техническата спецификация на съответното устройство, но не по-малко от 3000 /три хиляди/ копия при 5 % /пет процента/ покритие на страница с формат А4.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 714041 от 17.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13-ФС01-0017/20.07.2016 / Обособена позиция №: / Заглавие:Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП - Пазарджик и ДСП на територията на област Пазарджик
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОПИ КОНТРОЛ КЪМПАНИ ЕООД, ЕИК BG200392279, ул. Капитан Райчо 73Б, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 636790, E-mail: sales@copycontrol.bg, Факс: 032 901510

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5500 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Оферта от „АТС БЪЛГАРИЯ“ ООД 2.Оферта от „ОФИС КОНСУМАТИВИ“ ООД 3.Оферта от „АЙФЕСТ“ ЕООД 4.Оферта от „РЕЙБ“ ЕООД 5.Оферта от „КОПИ КАН“ ООД 6.Оферта от „Информационно обслужване“ АД 7.Оферта от „КОПИ КОНТРОЛ КЪМПАНИ“ ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор