Версия за печат

00233-2012-0012

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП 'Национална компания Железопътна структура', бул. 'Княгиня Мария Луиза' № 110, За: Биляна Георгиева, РБългария 1233, София, Тел.: 02 9323105, E-mail: b.georgieva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Дирекция 'Обществени поръчки и административно обслужване'

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Договор №5445/29.06.2016г., с предмет:„ Демонтаж на 6 броя обикновени железопътни стрелки R=190 метра, 2 броя R=300 и парчета железен път с обща дължина от 350 метра, монтаж на тяхно място на 1 брой стрелка обикновена R=190 метра и железен път с обща дължина 296 м. в гара Синдел Разпределителна по 2-ра жп линия в район ПЖПС Варна”, по проведена обществена поръчка - Рамково споразумение с предмет: „Ремонт, рехабилитация, модернизация, поддръжка, укрепване и възстановяване на обекти от инфраструктурата по обособени позиции”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гара Синдел Разпределителна
Код NUTS: BG33
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В изпълнение на заповед № 2221/22.10.2015 г. на генералния директор на ДП „НКЖИ” и решение на комисия от 04.11.2015г. за извършване на преустройство на ОТ на гара Синдел разпределителна, което ще доведе до закриване на пост № 4 и обособяване на две нови междугария - Синдел разпределителна (пътнически парк) – Разделна и Синдел разпределителна (пътнически парк) – Варна фериботна е необходимо да бъде извършено механизирано изваждане на стрелки №№ 204, 210, 212, 214, 220, 201, 108 и 116 и парчета железен път с дълги дървени траверси след тях и механизирано полагане на тяхно място на нормален железен път на стоманобетонови траверси СТ-4, с обща дължина 270 м, механизирано полагане на една нова стрелка № 41 с R=190, дясна на мястото на бивша стрелка № 202, както и смяна на 57 броя траверси СТ-4Т с траверси СТ-4 в крива с R=300 с дължина 100 м между стрелки №№ 204 и 210.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45234100, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи на релсови пътища
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
116489.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предложена цена; тежест: 70
Критерий: Срок на изпълнение; тежест: 20
Критерий: Техническо описание за изпълнение на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 41 - 066374 от 29.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 5445 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.04.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД 'КОНСОРЦИУМ ЖЕЛЕЗЕН ПЪТ 2012-2016', БУЛСТАТ 176 488 603, р-н 'Надежда', кв. 'Илиянци', ул. 'Кирил Благоев' № 14, РБългария 1271, София, Тел.: 02 8380225, E-mail: tsv@mail.bg, Факс: 02 8381025

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 116489.1 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП 'Национална компания Железопътна инфраструктура', отдел 'Правен', юрист А. Рошкова, бул. 'Княгиня Мария Луиза' № 110, РБългария 1233, София, Тел.: 02 9322331, Факс: 02 9310687

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. 'ТРЕЙС ГРУП ХОЛД' АД, гр. София, 1408, р-н Триадица, ул. 'Никола Обазописов'№12, вх. № ЖИ - 10510/12.03.2016 в 13:10 часа; 2.ДЗЗД 'КОНСОРЦИУМ ЖЕЛЕЗЕН ПЪТ 2012-2016' гр. София, 1271, ул. „Кирил Благоев” № 14.,вх. № ЖИ - 10566/12.03.2016 в 15:36 часа учредено с договор за съдружие между: - ДП 'ТСВ', със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к.1271, р-н 'Надежда', кв. 'Илиянци', ул. 'Кирил Благоев' № 14, с ЕИК 130847116, - 'Водстрой - 98' АД, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к.1606, р-н 'Красно село', ул. 'Шандор Петьофи' № 13 - 15, с ЕИК 119081953 и - 'Хидрострой' АД, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, п.к.9000, р-н 'Одесос', ул. 'Андрей Сахаров' № 1, с ЕИК 103029862