Версия за печат

00530-2016-0041

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Анна Янева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593164, E-mail: anna.yaneva@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция Централно звено за връзка

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2945.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистично осигуряване на изпълнението на проект с наименование: „Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 20
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: На територията на гр. Букурещ, Румъния, гр. Велико Търново, Република България и гр. Будапеща, Унгария.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Логистично осигуряване на изпълнението на проект с наименование: "Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами“, което включва: осигуряване на конферентни зали (с необходимото техническо оборудване, съгласно изискванията, посочени в "Пълно описание на предмета на обществената поръчка и изисквания към изпълнението") за провеждане на мероприятията по проекта; настаняване на участниците в мероприятията в хотел на територията на гр. Букурещ, гр. Велико Търново и гр. Будапеща, с категория не по-ниска от 4 (четири) звезди и капацитет на легловата база, гарантиращ едновременното настаняване в единични стаи (с включена закуска); осигуряване на трансфер летище-хотел-летище за участниците от НАП в мероприятието в гр. Будапеща; изхранване на участниците (обяд, вечеря и кафе-паузи в почивките между сесиите), както и възстановяване на транспортни разходи (до и от мястото за провеждане на работните срещи/работното посещение) за участниците в планираните мероприятия съгласно „Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл.16г, ал.6 от ЗОП, когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
65451.88 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 711233 от 02.02.2016 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729242 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 116 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка, демонтаж, монтаж пускане в експлоатация и пълно техническо обслужване в рамките на гаранционния срок на асансьорна уредба в сградата на офис Сливен, към ТД на НАП Бургас”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СКАЙ ТРАВЕЛ ООД, ЕИК 131399527, ж.к. Люлин, бл. 706, вх. Г, ет. 13, ах. 86, България 1324, гр. София, Тел.: 02 9444324, E-mail: office@sky-travel.info, Факс: 02 4263398

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 78439.46 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 65451.88 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът "Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами" е в изпълнение на Споразумение за безвъзмездна финансова помощ OLAF/2016/D1/022, сключено между Европейската служба за борба с измамите (OLAF) към Европейската комисия и Национална агенция за приходите, финансирано по Програма "Херкулес ІІІ", насърчаваща дейности в областта на защитата на финансовите интереси на Европейския съюз.

VI.2) Допълнителна информация

Всички дейности по настоящия договор следва да бъдат извършени съобразно одобрения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Встъпителен доклад, придружен с План-график и да приключат преди изтичане на срока за изпълнение на Споразумение OLAF/2016/D1/022 с Европейската служба за борба с измамите (OLAF) за предоставяне на НАП на безвъзмездна финансова помощ по проект „Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами“, а именно до 20.11.2016 г. СКАЙ ТРАВЕЛ ООД е вписана с удостоверение за регистрация № 237/2014г. в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Скай Травел ООД, ЕИК 131399527; Тендър 2015 ЕООД, ЕИК 203460550; Плутон 1 ЕООД, ЕИК 115038506; Ваканция ООД, ЕИК 121233279; Атлас Травелс ЕООД, ЕИК 130026450; Яна тур България ЕООД, ЕИК 130466349.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор