Версия за печат

00268-2016-0011

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б, За: Дирекция УСОП, отдел ОПМ, България 1233, София, Тел.: 02 8080909; 02 8080922, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки и маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет,11224.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: предоставяне статут на бежанецДруго (моля пояснете): предоставяне статут на бежанец

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на оборудване за три броя здравни кабинети в Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли (два броя) и Регистрационно-приемателен център - гр. София, кв. „Военна рампа“ (един брой), териториални поделения на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка на медицинско оборудване; Обособена позиция № 2 - Доставка на обзавеждане за здравни кабинети”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли и Регистрационно-приемателен център - гр. София, кв. „Военна рампа“
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка и монтаж на оборудване за три броя здравни кабинети в Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли (два броя) и Регистрационно-приемателен център - гр. София, кв. „Военна рампа“ (един брой), териториални поделения на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, Обособена позиция № 2 - Доставка на обзавеждане за здравни кабинети”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 39100000

Описание:

Медицинско оборудване
Мебелировка


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1028.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729697 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФУМИ-УС-1161 / Обособена позиция №: / Заглавие:доставката и монтажа на оборудване за три броя здравни кабинети в Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли (два броя) и Регистрационно-приемателен център - гр. София, кв. „Военна рампа“ (един брой), териториални поделения на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет по Обособена позиция № 2 – „Доставка на обзавеждане за здравни кабинети”
V.1) Дата на сключване договора
13.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАД ДИЗАЙН ЕООД, ЕИК 203407291, ул.Свети Иван Рилски № 351, България 2600, гр. Дупница, Тел.: 087 9617600

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1028.16 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансовият ресурс на настоящата обществена поръчка е осигурен по подписано с Европейския съюз Споразумение за отпускане на безвъзмездни средства за дейност, както следва: 90 % от стойността на поръчката без ДДС безвъзмездна финансова помощ по Фонд „Убежище, миграция и интеграция“- спешна помощ 2015 г., Поддействие 4 „Подобряване на условията на живот, повишаване на капацитета за прием и настаняване, и осигуряване на предоставянето на медицински грижи“ и 10 % от стойността на поръчката без ДДС плюс 20 % ДДС, финансирани от държавния бюджет.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Вх. № УС-768/25.05.2016 г. „ЛИДЕР КОНСТРУКТ“ ЕООД, ; 2. Вх. № УС-769/25.05.2016 г. „НАД ДИЗАЙН“ ЕООД,


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор