Версия за печат

00496-2015-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Любомир Христов Лалев, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119643, E-mail: l.lalev@asp.government.bg, Факс: 02 9350511

Място/места за контакт: отдел Търгове

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

Електронен достъп до информация: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&s1=1892&selid=1892.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Закупуване на хранителни продукти по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.01 „Закупуване на хранителни продукти“ - 2015 по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020“ по 21 обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
До складовете на партньорската организация в 28-те области на цялата страна.
Код NUTS: BG311, BG312, BG313, BG314, BG315, BG321, BG322, BG323, BG324, BG325, BG331, BG332, BG333, BG334, BG341, BG342, BG343, BG344, BG411, BG412, BG413, BG414, BG415, BG421, BG422, BG423, BG424, BG425
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Закупуване на хранителни продукти по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.01 „Закупуване на хранителни продукти“ - 2015 по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020“ по 21 обособени позиции (ОП). Настоящото обявление за възложена поръчка обхваща следните обособени позиции: 1. ОП № 1 „Закупуване на пшеничено брашно тип 500", доставено до складове на партньорската организация; 2. ОП № 2 „Закупуване на ориз", доставен до складове на партньорската организация; 3. ОП № 3 „Закупуване на макаронени изделия - спагети", доставени до складове на партньорската организация; 4. ОП № 4 „Закупуване на булгур" , доставен до складове на партньорската организация; 5. ОП № 5 „Закупуване на лютеница" , доставенa до складове на партньорската организация; 6. ОП № 6 „Закупуване на доматено пюре" , доставенo до складове на партньорската организация; 7. ОП № 7 „Закупуване на грах зелен стерилизиран", доставен до складове на партньорската организация; 8. ОП № 8 „Закупуване на стерилизиран гювеч", доставен до складове на партньорската организация; 9. ОП № 9 „Закупуване на нектар едноплодов", доставен до складове на партньорската организация; 10. ОП № 10 „Закупуване на компот едноплодов", доставен до складове на партньорската организация“; 11. ОП № 11 „Закупуване на конфитюр едноплодов", доставен до складове на партньорската организация; 12. ОП № 12 „Закупуване на месни консерви - пастет от птиче месо", доставени до складове на партньорската организация; 13. ОП № 13 „Закупуване на рибни консерви - скумрия в доматен сос", доставени до складове на партньорската организация; 14. ОП № 14 „Закупуване на фасул зрял", доставен до складове на партньорската организация; 15. ОП № 15 „Закупуване на леща", доставенa до складове на партньорската организация; 16. ОП № 16 „Закупуване на захар кристална", доставенa до складове на партньорската организация; 17. ОП № 17 „Закупуване на мед пчелен (полифлорен)", доставен до складове на партньорската организация; 18. ОП № 18 „Закупуване на локум", доставен до складове на партньорската организация; 19. ОП № 19 „Закупуване на бисквити обикновени", доставени до складове на партньорската организация; 20. ОП № 20 „Закупуване на вафли обикновени (нетунквани)", доставени до складове на партньорската организация; 21. ОП № 21 „Закупуване на олио слънчогледово", доставенo до складове на партньорската организация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15612100, 03211300, 15851000, 15613000, 15331400, 15331425, 15331462, 15321000, 15332400, 15332290, 15131310, 15241500, 03221210, 03212211, 15831200, 15831600, 15842300, 15820000, 15411200

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Пшеничено брашно
Ориз
Макаронени изделия
Продукти на базата на зърна от житни растения
Зеленчуци в консерва и/или в кутия
Доматено пюре
Грах в кутия
Плодови сокове
Консервирани плодове
Конфитюри
Пастет
Скумрия
Фасул
Леща
Бяла захар
Мед (за ядене)
Сладкарски и захарни изделия
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия
Олио за готвене

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
3050150 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 113 - 204193 от 13.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ФС01-0086 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „„Закупуване на булгур по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.01 „Закупуване на хранителни продукти“ - 2015, доставен до складове на партньорската организация“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Чех - Йосиф Новосад ООД, ЕИК: 104616827, район Изгрев, ул. 132 № 14, ет. 1, ап. 3, Р. България 1113, гр. София, Тел.: 062 538393, E-mail: cheh.trade@gmail.com, Факс: 062 538393

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 236292 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 193450 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ФС01-91 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Закупуване на ориз по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.01 „Закупуване на хранителни продукти” - 2015, доставен до складове на партньорската организация“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

СуиКо ЕООД ЕИК 121041923, ул. Малашевска № 16, Р. България 1225, гр. София, Тел.: 00359 28139888, E-mail: krina@cuiko.eu, Факс: 00359 29367160

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1713667 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1176600 BGN без ДДС
Брой месеци: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ФС01-83 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Закупуване на лютеница по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.01 „Закупуване на хранителни продукти“ - 2015, доставена до складове на партньорската организация“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АМУРАА – КОНСЕРВ - 68 ООД ЕИК 813069812, ул. Под игото № 39А, Р. България 9020, гр. Варна, Тел.: 00359 52757376, E-mail: amura_con@abv.bg, Факс: 00359 52763019

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 949584 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 922200 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ФС01-79 / Обособена позиция №: 17 / Заглавие на обособената позиция: „Закупуване на мед пчелен (полифлорен) по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.01 „Закупуване на хранителни продукти“ - 2015, доставен до складове на партньорската организация“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.04.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ИЙТ УЕЛ ЕАД ЕИК 131449898, ул. Галичица № 37, Вх. Б, Ет. 1, Ап. 3, Р. България 1164, гр. София, Тел.: 00359 24219391, E-mail: eat-well@abv.bg, Факс: 00359 24319392

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 984917 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 757900 BGN без ДДС
Брой месеци: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се финансира със средства от Европейския съюз по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05FMOP001-01.01 „Закупуване на хранителни продукти“ - 2015 по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба се подава при условията и по реда на чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За обособена позиция №2: 1.„Оберон - Х" ООД ЕИК: 832040572; 2. "СуиКо" ЕООД, ЕИК: 121041923; 3. Чех - Йосиф Новосад" ООД, ЕИК: 104616827. За обособена позиция №4: 1. „Оберон - Х" ООД ЕИК: 832040572; 2.Чех - Йосиф Новосад" ООД, ЕИК: 104616827. За обособена позиция №5":1. "Фууд деливъри експрес" ЕООД, ЕИК: 115757782 2.Чех - Йосиф Новосад" ООД, ЕИК: 104616827. З "Амураа - консерв-68" ООД, ЕИК: 813069812; За обособена позиция №17: 1."Амураа - консерв-68" ООД, ЕИК: 813069812; 2. "Ийт Уел" ЕООД, ЕИК: 131449898; 3. "Нове инженеринг" ЕООД, ЕИК: 203467395.