Версия за печат

00692-2016-0021

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски/Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Ремонт и реконструкция на Неврохирургична клиника, Клиника по нервни болести и Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Неврохирургична клиника, Клиника по нервни болести и Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е Ремонт и реконструкция на Неврохирургична клиника, Клиника по нервни болести и Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Подробно описание на строително-ремонтните дейности по вид, количество и обем е представено в техническото задание, изготвено от Възложителя, и приложено към документацията за участие в процедурата. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като ремонтът на всяка клиника е обусловен от подаването на писмена заявка от Възложителя, в зависимост от наличието на осигурено финансиране за всеки конкретен обект. Лечебното заведение няма задължение за заявяване на пълния обем строително-ремонтни дейности, предмет на процедурата и описани в документацията за участие. Срокът за извършване на строително-ремонтни дейности е по предложение на участника в календарни дни, като не може да бъде по-дълъг от 60 (шестдесет) календарни дни за ремонт в Неврохирургична клиника и Клиника по ортопедия и травматология, и не по-дълъг от 40 (четиридесет) календарни дни за ремонт в Клиника по нервни болести, считано от подаване на писмена заявка и даване фронт за работа – Акт Образец №2. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с Техническото задание и изискванията, посочени към документацията, изготвена от Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1380941.84 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 074 - 128565 от 13.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП №51 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ВиК Бунар ЕООД, ЕИК:126608270, ул. Лестър №3Г, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 667170, Факс: 038 667310

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1380941.84 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Електролукс Табаков и Синове ООД; ЕИК:115812097 2.Гарант Тодор Костадинов - Петър Петров ЕТ; ЕИК:126743250 3.НСК София ЕООД; ЕИК:831838874 4.Пи Ес Пи ЕООД; ЕИК:175245413 5.Булстрой Груп ООД; ЕИК:131086621 6.ДЗЗД Интерхолд - Парсек; ЕИК:176848898 7.ЕТ Васил Иванов Костов; ЕИК:104108825 8.Билдинг Сървисиз ООД; ЕИК:203220060 9.БиК - Бунар ЕООД; ЕИК:126608270