Версия за печат

01995-2016-0001

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище /ОУ/ Черноризец Храбър - гр. Варна, ул. Студетнска 1 клон 10 п.к. 78, За: Соня Станчева Стоянова, България 9010, Варна, Тел.: 052 303284, E-mail: chernorizets_varna@abv.bg, Факс: 052 303230

Място/места за контакт: Соня Станчева Стоянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.chernorizets.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.chernorizets.com/profil_na_kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Конструктивно укрепване, основен ремонт и преустройство на помещения за подготвителна група на целодневен режим на обучение в блок "В" на ОУ "Черноризец Храбър", находящо се в ПИ "за училище" с идентификатор 10135.2554.62, гр. Варна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: На територията на ОУ 'Черноризец Храбър" - блок B
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се съгласява срещу заплащане на Цената за изпълнение на Договора, надлежно да изпълни предмета на обществената поръчка „Конструктивно укрепване, основен ремонт и преустройство на помещения за подготвителна група на целодневен режим на обучение в блок "В" на ОУ "Черноризец Храбър", находящо се в ПИ "за училище" с идентификатор 10135.2554.62, гр. Варна" ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще извърши следните дейности, които са свързани с изграждането на Строежа и представляват условие, следствие или допълнение към него: 1. Изпълнение на СМР съгласно Инвестиционнии проекти, Технологично-строителната програма, Графика за изпълнение на СМР, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностни сметки СМР. 2. Изпълнение на Непредвидени работи /вследствие на непредвидими обстоятелства, по смисъла на ЗОП/, които са видове и/или количества работи, които не са включени в Инвестиционния проект и Количествено – стойностната сметка, но чието изпълнение е доказано необходимо за пълното и качественото изпълнение на Строежа; 3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти; 4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи, оборудване, съоръжения и обзавеждане и влагането им в Строежа; 5. Уведомяване на Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране; 7. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 8. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; 9. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация; 10. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; 11. Отстраняване на проявени дефекти през Гаранционните срокове. Срокът за изпълнение на Строежа е до 60 (шестдесет) календарни дни. Срокът започва да тече от датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003г. за откриване на строителна площадка и е до Датата на подписване на Констативен Акт обр. 15. Срокът на договора: до 12 месеца от датата на сключване на договора за изпълнение. Общата цена за изпълнение на договора е: 307320.41 лв. (триста и седем хиляди триста и двадесет лева и 41 стотинки) лева без ДДС, в т.ч. Цена за изпълненние СМР – 292686.10 лв. (двеста деветдесет и две хиляди шестстотин осемдесет и шест лева и 10 стотинки) без ДДС, съгласно попълнена количествено стойностна сметка и Цена за Непредвидени разходи, в размер на 14634.31 (четиринадесет хиляди шестотин тридесет и четири лева и 31 стотинки) лв., без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45100000, 45300000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
307320.41 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01995-2016-0001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729060 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 22 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Конструктивно укрепване, основен ремонт и преустройство на помещения за подготвителна група на целодневен режим на обучение в блок "В" на ОУ "Черноризец Храбър", находящо се в ПИ "за училище" с идентификатор 10135.2554.62, гр. Варна"
V.1) Дата на сключване договора
13.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Прогрес 99 ООД ЕИК 124133005BG, бул. 25 септември №62-А, България 9300, Добрич, Тел.: 058 602002, E-mail: progress_99@abv.bg, Факс: 058 602002

URL: http://www.progress99.eu/ui/site.php?page=home.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 307320.41 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 307320.41 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ПРОГРЕС 99" ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор