Версия за печат

00047-2016-0009

BG-Сунгурларе:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 16 от дата 13.07.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057250

BG341, Община Сунгурларе, ул. Георги Димитров № 2, За: Венко Данев, България 8470, Сунгурларе, Тел.: 05571 5183, E-mail: kmetsungurlare@abv.bg, Факс: 05571 5585

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sungurlare.org.

Адрес на профила на купувача (URL): www.op.sungurlare.org.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги свързани с подготовка на заявление за подпомагане, последващо управление и отчитане на проект: „Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сунгурларе”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е "предоставяне на услуги" по смисъла на чл. 3, ал. 1 , т. 3 от ЗОП, а именно: консултантски дейности по кандидатстване с проектни предложения по проекти и консултантски дейности по управление и отчитане на проекти, във връзка с подготовката на Община Сунгурларе за кандидатстване по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., подкрепена от ЕЗФРСР, като настоящата обществена поръчка включва следните дейности: Дейност1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи: подготовка на заявление за кандидатстване за финансово подпомагане, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане за проектно предложение „Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сунгурларе” за следните подобекти: •СОУ "Христо Ботев” - гр. Сунгурларе, община Сунгурларе •Основно Училище "Св.Св.Кирил и Методий" – с. Манолич, община Сунгурларе •Основно Училище "Отец Паисий" – с. Съединение, община Сунгурларе •Целодневна Детска Градина – с. Лозарево, община Сунгурларе” Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявки за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и изготвяне на документации за участие в обществени поръчки по проектно предложение „Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сунгурларе” за следните подобекти: •СОУ "Христо Ботев” - гр. Сунгурларе, община Сунгурларе •Основно Училище "Св.Св.Кирил и Методий" – с. Манолич, община Сунгурларе •Основно Училище "Отец Паисий" – с. Съединение, община Сунгурларе •Целодневна Детска Градина – с. Лозарево, община Сунгурларе”

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Услугата се очаква да се финансира със средства по Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., подкрепена от ЕЗФРСР.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В конкретния случай не е целесъобразно разделянето на обществената поръчка на обособени позиции. Предвид обстоятелството, че предметът на поръчката е неделим и всяка една дейност от предметния обхват е неразделно свързана с останалите, е невъзможно разделянето на поръчката на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 69780 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуга е на стойност равна или по-висока от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл.18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящият случай прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 209 500.00 лв. /двеста и девет хиляди и петстотин лева/ без ДДС, но към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка, Възложителят вече е провел, както и са известни други поръчки за възлагане със сходен/идентичен предмет. Соглед сумирането на тази стойност с прогнозните стойности на проведените и планирани обществени поръчки със сходен предмет през бюджетната година, стойността надвишава стойностния праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, поради което е необходимо провеждането на открита процедура. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на съсътезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура.Провеждането на открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане на изпълнението на поръчката, респ. публичността при разходването на публични средства. с цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за възлижителя условия, настоящата обществена поръчка се се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата. Изборът на вида процедура е на основание чл. 73, ал. 1, във вр. чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане на услуги от възложител по чл. 5, ал.2, т.9 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жакби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.07.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Васил Панделиев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Сунгурларе