Версия за печат

00039-2016-0001

BG-Павликени: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Павликени, бул.Руски №4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Красимир Борисов-старши експерт Обществени поръчки, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: общинаДруго (моля пояснете): община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на Изпълнител за изработване на Работни проекти за реконструкция и рехабилитация на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Павликени със следните обекти: 1. Обект № 1: "Път IV 34235 VTR1202 / III 405 Павликени – Дъскот - Паскалевец - Граница общ. / Павликени – Велико Търново VTR1012 / от км. 8+780,00 до км 19+000,00; 2. Обект № 2: "Път IV 40527 /VTR1208 / III 403 Сухиндол - Павликени – Върбовка /VTR1200 / от км. 0+000,00 до км 7+900,00“; 3. Обект № 3: "Път VTR1203 /III-3031/ Стамболово – Михалци /ІІІ-305/ от км. 0+000 до км 2+600,00“, за кандидатстване на Община Павликени по програми, финансирани със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: общински пътища на територията на община Павликени.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Възложителя или от упълномощено от него лице, за което Изпълнителят следва да оказва пълно съдействие и подпомагане до получаването на одобрение на изготвения инвестиционен проект. В обяснителните записки проектантите следва подробно да опишат необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки. Работните проекти се изработват в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Процесът на изготвяне на техническата документация се предшества от осигуряване на скица и виза за проектиране, ако е приложимо. Тези документи се осигуряват от проектанта. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект следва да отразява и изпълнява изискванията на Възложителя в съответствие с техническото задание / спецификация за изпълнение на поръчката. Изпълнителят упражнява функциите на авторски надзор от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обектите и определяне на строителна линия и ниво.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71200000, 71220000, 71240000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Архитектурни и свързани с тях услуги
Архитектурно проектиране
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
116290.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 716116 от 25.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Избор на Изпълнител за изработване на Работни проекти за реконструкция и рехабилитация на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Павликени.
V.1) Дата на сключване договора
30.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ВИАМАП ООД, ЕИК 131502361, бул. „Александър Пушкин“ № 22, Р.България 1618, София, Тел.: 0888 200544; 0887 682878, E-mail: viamap@mail.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 136500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 116290.4 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„ВИАМАП” ООД Гр.София 1000, бул.”Ал.Пушкин” №22 2.„Мости България” ЕООД Гр.София 1303,бул.”Ал.Стамболийски” №84, ет.4, офис 16 3.„ТОБО ИНВЕСТ” ЕООД Гр.София 1408 ул.”Нишава” № 99


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор