Версия за печат

05228-2016-0001

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010659

Главна дирекция Борба с организираната престъпност - МВР, бул. Цариградско шосе, № 133А, За: Христо Валентинов Стефанов - главен юрисконсулт, Р България 1784, София, Тел.: 02 9828027, E-mail: hstefanov.155@mvr.bg

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе, № 133А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.gdbop.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gdbop.bg/bg/profil-na-kupuvacha.

Електронен достъп до информация: http://www.gdbop.bg/bg/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осигуряване на самолетни билети и медицински застраховки (при необходимост) за превоз по въздух на пътници и багаж за осигуряване на дейностите по проект „Съвместни усилия за борба с трансграничната организирана престъпност" и по проект „Повишаване на ефективността при рефериране, обгрижване, защита и реинтеграция на жертвите на трафик на хора", финансирани по програма BG 13 „Взаимодействие в рамките на Шенген и борба с трансграничната и организирана престъпност, в т.ч. трафик на хора и странстващи престъпни групи" от Норвежкия финансов механизъм 2009 - 2014.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
г р . София, бул. „Цариградско шосе" № 13ЗА.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ПРЕДМЕТ на поръчката: „Осигуряване на самолетни билети и медицински застраховки (при необходимост) за превоз по въздух на пътници и багаж за осигуряване на дейностите по проект „Съвместни усилия за борба с трансграничната организирана престъпност" и по проект „Повишаване на ефективността при рефериране, обгрижване, защита и реинтеграция на жертвите на трафик на хора", финансирани по програма BG 13 „Взаимодействие в рамките на Шенген и борба с трансграничната и организирана престъпност, в т.ч. трафик на хора и странстващи престъпни групи" от Норвежкия финансов механизъм 2009 - 2014. ЦЕЛ: Поръчката се извършва в съответствие с Договор № 812108-33/14.10.2014г. за изпълнение на проект „Съвместни усилия за борба с трансграничната организирана престъпност" и Договор № 812108-34/14.10.2014г. за изпълнение на проект „Повишаване на ефективността при рефериране, подпомагане, защита и реинтеграция на жертвите на трафик на хора, посредством рактическото прилагане на Транснационалния механизъм". При изпълнение на поръчката се спазват всички приложими към предмета на обществената поръчка нормативни изисквания, международните стандарти и изискванията на Норвежкия финансов механизъм 2009-2014. Поръчката трябва да се изпълни съгласно всички изисквания на Възложителя, посочени в документацията за участие, публикувана на Профила на купувача, както и при спазване приложимите изискванията съгласно Наредба № 16-1399 от 11 октомври 2013 г. за изискванията за местоположението, пригодността и оборудването на помещението за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност и за образованието, езиковата квалификация и стажа на персонала, който ще бъде зает в осъществяването на туристическата дейност. При заявка за резервация на самолетни билети, Изпълнителят трябва да предостави билетите по електронна поща до възложителя най-късно до 2 (два) часа след изпращане на искане за издаване на билета по електронна поща от лицето определено от възложителя. При спешни случаи, билетите трябва да се изпращат по електронната поща и в по-кратък срок. Когато е необходимо билетите да бъдат предадени на хартиен носител (разпечатани), билетите се доставят в рамките на един работен ден на адрес: гр. град София, бул. „Цариградско шосе" № 133А, сектор „ПНОЖМП", а при спешни пътувания и в по-кратък срок. Разходите по доставката са за сметка на Изпълнителя. При необходимост и направена заявка от представител на възложителя Изпълнителят трябва да осигурява медицинска застраховка (валидна за срока на престоя в съответната дестинция) на пътуващите лица. В този случай Изпълнителят трябва едновременно с осигуряването на самолетния билет да предоставя и съответната медицинска застраховка с покритие на основни рискове на стойност 10 000 евро с включен асистанс.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
100234.74 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 131760 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1266р-11046 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АРГУС ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ“ ЕООД, ул. „Христо Белчев“ № 3, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9883311, E-mail: office@argustraveint.com, Факс: 02 9885496

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 100234.74 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 100234.74 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Съвместни усилия за борба с трансграничната организирана престъпност” и Проект „Повишаване на ефективността при рефериране, обгрижване, защита и реинтеграция на жертвите на трафик на хора, посредством практическото прилагане на Транснационалния механизъм” Финансирани по програма BG 13 „Взаимодействие в рамките на Шенген и борба с трансграничната и организирана престъпност, в т.ч. трафик на хора и странстващи престъпни групи” от Норвежкия финансов механизъм 2009 – 2014.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Атлас Травелс" ЕООД - гр. София, ул. "Сердика" № 22; 2. "Аргус Травел Интернейшънъл" ЕООД - гр. София, ул. "Христо Белчев" № 3л