Версия за печат

00270-2016-0010

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Иван Камбуров, Маргарита Димитрова, Р България 1594, София, Тел.: 03592 9402501; 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция Централно координационно звено и дирекция Административно и правно обслужване и управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=0ceab1c1-fcb1-11e5-b1fc-f04da2031065.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на гаранционна техническа поддръжка за хардуера и специализирания системен софтуер на ИСУН”. Обществената поръчка се финансира по проект № BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на ЦКЗ”, от Оперативна програма „Добро управление” (ОПДУ).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Р България, гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1.Изпълнителят трябва да осигури поддръжка на хардуерни компоненти и специализиран системен софтуер, представен в Таблица 1 на документацията за участие. Изисква се осигуряване на гаранция за всички изброени позиции от таблицата. 2.Дейностите по хардуерната поддръжка трябва да се извършват на място в обозначените в документацията за участие локации. 3.Подмяна на дефектиралите хардуерни компоненти, трябва да се извършва с оригинални (от производителя на хардуерното оборудване) и нови компоненти или еквивалентни на новите по отношение на производителността но напълно съвместими с настоящето оборудване на системата ИСУН. 4. При необходимост за отстраняване на конкретен проблем се допуска инсталирането на ъпдейти на фърмуера или на специализирания системен софтуер, които според производителя на оборудването са необходими за връщането на системата към нормална работа или за да направят възможна работата и поддръжката на подмененото оборудване. 5. Изпълнителят на сервизната услуга следва да извършва преконфигуриране и настройки на системно ниво при поискване. Под системно ниво се разбира настройки и/или преконфигуриране на фърмуера на отделни компоненти или настройки, и/или преконфигуриране на интегрираните операционни системи в мрежовите и други устройства, както и настройки и/или преконфигуриране на операционните системи, и/или специализирания системен софтуер. 6. За да се гарантира качествено изпълнение, всички сервизните дейности трябва да се извършват от официален оторизиран сервиз на техниката, модулите и софтуерът специфициран в Таблица 1 от документацията за участие. 7. За да се гарантира качество и непрекъсваемост на процесите и услугите по време на реализиране на дейностите по сервизиране в среда, работеща в режим “high availability”, извършването им следва да се извършват само от сертифицираните експерти в съответните области. 8. Всички дейности по сервизиране и/или конфигуриране следва да се извършват след одобрението на Възложителя. Когато се налага частично или цялостно спиране на системата ИСУН, е необходимо дейностите да бъдат планирани така, че да бъде минимизирано или напълно избегнато планираното прекъсване на услугата (en: downtime). 9. Изпълнителят на сервизната услуга извършва възстановяване на системата при пълна или частична неработоспособност в следствие на сервизен инцидент на системно ниво или при поискване от страна на Възложителя, като за целта ще извърши дейностите по изясняване и отстраняване на проблеми на системно ниво. Извършването на тези дейности ще бъдат по формата на системна помощ. 10.Изпълнителят на сервизната услуга асистира при внедряване на промени в приложния софтуер, когато тези промени изискват промяна или допълнителни настройки в системния софтуер, при необходимост. 11. Всички сервизирани или подменени технически модули трябва да бъдат комплектувани така (при необходимост монтажни елементи, кабели, софтуер, лицензи и др.), че да бъдат работоспособни и да изпълняват функциите, заложени в спецификацията. Ако се окаже, че дадено устройство не може да изпълнява дадена функция поради недостиг или липса на даден модул, софтуер или лиценз (примерно не може да се използват всички портове, поради необходимост от закупуване на допълнителен лиценз), то този хардуерен модул, софтуер или лиценз трябва да бъдат предоставени безплатно. 12. Всички подменени технически модули трябва да фигурират в актуалната сервизна или ценова листа на съответния производител. 13. В рамките на тази осигурена от изпълнителя поддръжка трябва да се гарантират следните времена за реакция и отстраняване на възникнал проблем: Ниво на покритие за хардуерни компоненти 24 x 7; Време за реакция - същия работен ден; Време за отстраняване на дефектирали хардуерни компоненти – до 2 работни дни. 14. Предоставената от Изпълнителя гаранционната техническа поддръжка за хардуера и специализирания системен софтуер, трябва да бъде вписана в сайта на съответния производител.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72267100, 72100000

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии
Консултантски услуги по хардуер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
102225 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 726330 от 07.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № МС-60 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване на гаранционна техническа поддръжка за хардуера и специализирания системен софтуер на Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на Европейския съюз в България (ИСУН)
V.1) Дата на сключване договора
11.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Сиенсис АД, ЕИК 121708078, ж.к. Бели брези ул. Лерин № 44-46, Р България 1000, София, Тел.: 03592 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 03592 3583036

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 102225 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Добро управление"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Сиенсис АД, гр. София, ж.к. Бели брези № 44-46


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор