Версия за печат

00530-2016-0032

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, За: С. Тименова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nra.bg/news?id=2929.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Кърджали, Стара Загора, Пазарджик и Пловдив”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
за град Кърджали: административна сграда на ТД на НАП в гр. Кърджали на ул. Деспот Слав № 1; за град Стара Загора: административна сграда на ТД на НАП в гр. Стара Загора на ул. Кенали № 1; за град Пазарджик: административни сгради на ТД на НАП в гр. Пазарджик на ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41; за град Пловдив: - паркинг на 10-етажната административна сграда на ТД на НАП в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106 - 10-етажна административна сграда на ТД на НАП в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106 - 3-етажна административна сграда на ТД на НАП в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106 - 8-етажна административна сграда на ТД на НАП в гр. Пловдив на ул. Чернишевски № 3
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е "Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Кърджали, Стара Загора, Пазарджик и Пловдив" и включва: - техническо поддържане на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение (абонаментно обслужване); - други дейности, свързани с техническото поддържане - при необходимост; - доставка на резервни части, материали и консумативи - при необходимост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72253200, 50343000

Описание:

Поддържане на системи
Услуги по ремонт и поддържане на видеотехника

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
8000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Най-ниска ппредложена обща месечна цена без включен ДДС за техническа поддръжка (по т. 2.1. от раздел І на описанието на поръчката) ; тежест: 85
Критерий: Най-ниска часова ставка за извършане на други дейности, свързани с техническата поддръжка ( по т. 2.4 от раздел І на описанието на поръчката); тежест: 10
Критерий: Най-ниска обща стойност на единичните цени на резервните части и консумативи без ДДС, съгласно т.2.3 таблица № 1 от раздел І на описанието на поръчката); тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение за откриване на процедура изх. № РД-44-10/12.04.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 032 - 051751 от 16.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 131865 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 48 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Кърджали, Стара Загора, Пазарджик и Пловдив”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РВЦ ООД, ЕИК 837037253, ул. Охрид 42, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 800544, E-mail: rvc_1@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 8000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се сключва за срок от 12 (дванадесет) месеца и влиза в сила от 05.08.2016 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Във връзка с §18 от ПЗР на ЗОП (обн. ДВ бр.13 от 16.02.2016 г. в сила от 15.04.2016 г.) Обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1, може да иска: 1. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2; 2. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, букви "а" и "б"; 3. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в". (2) Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. (3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Недействителност на договора или на рамковото споразумение по ал. 1 може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключването му в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването. (4) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., изм. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор на основание чл. 4, т. 2, 4 и 5, чл. 12, ал. 1, т. 2 - 9, 11 - 15 и чл. 13, ал. 1 и е посочил мотиви за прилагане на съответното основание, се прилага двумесечният срок по ал. 3. (5) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор или за рамково споразумение преди приключване на производство по обжалване, двумесечният срок за искане на недействителност на основание чл. 41б, ал. 1, т. 3 тече от влизането в сила на решението, с което е отменено обжалваното решение на възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. РВЦ ООД, ЕИК 837037253 2. Анди БГ ООД, ЕИК 115820126