Версия за печат

00672-2016-0004

BG-Кнежа: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кнежа, ул. Марин Боев № 69, За: Цветелина Плевненска-Директор СА; Цветомир Миловски- зам. кмет, България 5835, Кнежа, Тел.: 09109 3571; 09132 7688, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7007; 09132 7255

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kneja.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://kneja.acstre.com/section-183-profil_na_kupuvacha.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА НОВИ, НЕУПОТРЕБЯВАНИ СЪДОВЕ ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ - МЕТАЛНА КОФА ТИП „МЕВА” С ОБЕМ 0,11 КУБ.М.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Кнежа
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката е: „ДОСТАВКА НА НОВИ, НЕУПОТРЕБЯВАНИ СЪДОВЕ ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ - МЕТАЛНА КОФА ТИП „МЕВА” С ОБЕМ 0,11 КУБ.М.” Предметът на поръчката касае изпълнение на дoставка и отстраняване на дефекти по вина на производителя по време на предложения гаранционен срок на съдовете на територията на Община Кнежа. Съдовете за битови отпадъци се доставят франко обекти на територията на Община Кнежа в съответствие с предварително подадено заявление от Възложителя в срок за доставка, посочен в техническото предложение на участника, избран за Изпълнител. Изпълнителят ще има задължението да организира разтоварването на съдовете за битови отпадъци според указанията на представители на Възложителя по такъв начин, че да бъде възможно извършването на приемателния оглед на всяка бройка. Приемането се извършва от представители на Възложителя чрез визуален оглед и проверка на съпътстващите доставката документи. При констатирани дефекти или транспортни щети, съответните кофи се отделят от останалите, маркират се по подходящ начин и се натоварват обратно на транспортното средство на изпълнителя. При констатиране на недостатъци или липса в документите, съпътстващи доставката, Възложителят ще забави подписването на приемо-предавателния протокол до привеждане на документите в надлежен вид според изискванията, описани в договора. Изпълнителят отстранява за своя сметка и без допълнителни заплащания всички констатирани дефекти, които се проявят в рамките на гаранционния срок на съдовете за битови отпадъци. Като в случай на дефект изпълнителят осигурява посещение на място от негов квалифициран персонал за оглед на изделието в рамките на посочения в техническото му предложение „срок за реакция при получен сигнал за дефект по вина на производителя”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39950 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ДОСТАВКА (ПС); тежест: 10
Показател: ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК (ГС) ; тежест: 20
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА РЕАКЦИЯ ПРИ ПОЛУЧЕН СИГНАЛ ЗА ДЕФЕКТ ПО ВИНА НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ (СР); тежест: 10
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА (ПЦ); тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00672-2016-0004

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 725113 от 01.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 328 / Обособена позиция №: / Заглавие:„ДОСТАВКА НА НОВИ, НЕУПОТРЕБЯВАНИ СЪДОВЕ ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ - МЕТАЛНА КОФА ТИП „МЕВА” С ОБЕМ 0,11 КУБ.М.”
V.1) Дата на сключване договора
04.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мева България ЕООД с ЕИК 130186654, ул. „Челопешко шосе” № 12, България 1000, София, Тел.: 02 8411050, E-mail: meva.bul@meva.eu

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 41666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39950 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Мева България” ЕООД, гр. София- вх. № 1/ 27.04.2016 г.-15:37 часа; 2. „Идеа Сервиз” ЕООД, гр. София - вх. № 2/ 04.05.2016 г.- 09:01 часа; 3. „Аби Форс” ООД, гр. София - вх. № 3/ 04.05.2016 г.-09:04 часа; 4. „Рила СНМ” ООД, гр. София- вх. № 4/ 04.05.2016 г.-15:53 часа


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор