00233-2016-0024
Технически редакции | ||
05.07.2016 15:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.07.2016 15:27 ч. : | 05/07/2016 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.07.2016 15:27 ч. : | 05/07/2016 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.07.2016 15:29 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Изграждане
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДП Национална компания Железопътна инфаструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Мириана Данчева, Р. България 1223, София, Тел.: 02 9323739, E-mail: m.dancheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Допълнителни работи по рехабилитация на контактна мрежа за обект „Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София“, изпълнявани по проект „ Рехабилитация на гарови комплекси по TEN – T мрежата - „Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София”, „Рехабилитация на гаров комплекс жп гара Бургас, пътническа”, „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик – II- ри етап”
Основните дейности са: 1. Работи по стълбове и фундаменти; 2. Работи по контактна мрежа; 3. Работи по дистанционно управление на разединителите (за СР06); 4. Доставка на нови материали и съоръжения- стълбове и фундаменти 5. Доставка на нови материали и съоръжения- контактна мрежа- съоръжения 6. Доставка на нови материали и съоръжения- контактна мрежа- възли и детайли
45234100
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Дружество по ЗЗД „Обединение ГБС – Централна гара София“, ЕИК176524483, район „Витоша”,, ул. „Дамяница“ № 3-5, Р България 1619, гр. София, Тел.: 02 9151886, E-mail: gbs-sofia@gbs-sofia.com, Факс: 02 9571210
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, Централно управление,отдел правен, лице за контакт: юрисконсулт Александър Николов, бул. Княгиня Мария Луиза №110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323928, Факс: 02 9310663
05.07.2016 г.
Дружество по ЗЗД „Обединение ГБС – Централна гара София“, със седалище и адрес на управление: гр. София, 1619, район „Витоша”,, ул. „Дамяница“ № 3-5, вписано в Търговския регистър с ЕИК 176524483
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.
Необходимостта от извършване на допълнителни СМР по контактна мрежа(КМ) се обуславя от следните непредвидени обстоятелства:-Към момента на провеждане на ОП не е планирано увеличение на трафика. За периода 2013-2015г. е установено увеличение на движението през гара София,което има отношение към размера на необходимите прозорци.От изготвената Експертна оценка е видно,че изключването на захранването на коловозите и заземяването им,не биха могли да бъдат приложени при констатираната към момента натовареност на гарата,тъй като биха довели до нейното блокиране и създаването на редица нови начални гари.Технология за изпълнение на ремонтните работи по КМ,в условията на нощни 5(6)часови влакови и електрически „прозорци“,представена от Изпълнителя и съответстваща на условията на документацията за участие в процедура с предмет „Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София“ не може да се приложи.-Съществуващата схема на секциониране позволява изключване на коловозите в гара София само по групи,а допълнителното натоварване на гарата води до заемане на коловози от различни групи,при което е невъзможно осигуряването на 5-6часови прозорци за работа.Има изключително голям риск за безопасността на хората при работа по КМ,ако не може да се осигури изключването й както на коловоза,на който се работи,така и на съседните два,защото строит.механизация е с голям габарит и може да се наруши мин.безопасен габарит,още повече че се работи през нощта при ограничена видимост.-От анализа на технологията е видно,че е неприложимо разделянето на дейностите,тъй като част от тях са технол.свързани и ако бъдат разделени няма да може да се възстанови КМ под напрежение.С прилагането на тази технология ще се постигнат и няколко основни предимства:Възможност за рехабилитация на мрежата без да се препятства движение през гарата;Секциониране на коловозите в частта им на перонното развитие ще улесни работата по поддръжка на самото покритие,осветление и фотоволтаичните панели;Възможност за изолиране на повреден локомотив в частта на токоснемателя,без прекъсване на движението;Разделяне електрически на Централна гара София от м/угарието София-Подуяне и експлоатацията му;Удължаване на експлоатационния живот на КМ,тъй като ще отпадне необходимостта от врязване на изолатори при всяка необходимост от изключване на отделни части от гарата,което ще съхрани цялостта на контактния проводник.-С цел осигуряване на електробезопасност, защита срещу индиректен допир и превенция живота и здравето на хората следва да се осигури възможност за селективност при изключване на отделните коловози,което при съществуващата с-ма за секциониране и повишената натовареност е невъзможна.По отношение технолог.обвързаност на доп.работи по рехабилитация на КМ и тези по осн.договор е видно,че за да е възможно изпълнението на работите по основния. договор,необходимо условие е изпълнението на доп. работи в определена технологичен ред при това в една и съща работна зона.Съоръженията и елементите,които се изграждат в изпълнението на основните и доп.работи работят съвместно в единна мрежа,от която е логично един изпълнител да поеме цялостна отговорност за изпълнението й и поддържането й в гаранционния срок.Възлагането на доп. работи на друг изпълнител по време на строителството на основния проект ще доведе до забава срока за изпълнение. Предвид,че действащият дог. за строителство е в срок,доп.работи са необходимо условие да се завърши строителството.Стойността им е 3609100лв.безДДС (под 50% от основната поръчка 55962874,21лв.безДДС),възложителят счита за необходимо да възложи на същия изпълнител доп.работи,чрез процедура по реда на чл.90,ал.1,т.8,б.б от ЗОП.