00115-2016-0025
Технически редакции | ||
05.07.2016 14:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.07.2016 14:05 ч. : | 05/07/2016 13:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.07.2016 14:05 ч. : | 05/07/2016 13:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG323, Обищина Русе, пл. Свобода 6, За: Камелия Златанова - управител на Областен информационен център - Русе; Албена Добрева - гл. експерт о тдел ОП, тел. 082 881725, България 7000, Русе, Тел.: 082 506899, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.ruse-bg-eu.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития по проект „Ефективно функциониране на Областен информационен център – Русе“
За провеждане на общи инициативи и мащабни събития (разбивка за всяко едно събитие): - награден фонд за първо, второ и трето място и предметни награди за всички участници – до 25% от общата стойност на събитието; - транспорт (3 автобуса по 50 места, които ще превозват участници от 7-те горепосочени общини до град Русе и обратно. Маршрутът ще бъде посочен предварително от експертите на ОИЦ-Русе) – до 15% от общата стойност на събитието; - сценарий за едночасова програма, водещ и озвучаване – до 10 % от общата стойност на събитието; - аниматори, лектори или гост изпълнители (при необходимост според спецификата на събитието. Предвидено е участието на 3 лица за всяко събитие) – до 15 % от общата стойност на събитието; - консумативи и визуализация ( в това число материали за: моделиране - пластилин, цветна хартия и др.; рисуване (флумастри, маркери, водни бои, моливи, хартия за рисуване и други според тематиката на събитието); използване на стойки, винили и други способи за визуализация, зададени по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ – до 10 % от общата стойност на събитието; - осигуряване на професионално фото и видео заснемане с монтаж на клип от 8 до 10 мин. и 20 бр.снимки от всяко събитие – до 3 % от общата стойност на събитието; - технически екип от минимум трима човека за всяко събитие (екип, който ще подпомага технически провеждането на събитията, в това число позициониране на съществуваща шатра и консумативите необходими за обезпечаването им.) – до 2 % от общата стойност на събитието; - други разходи – до 20 % общата стойност на събитието.
НЕ
ДА
проект „Ефективно функциониране на Областен информационен център – Русе“, с регистрационен номер BG05SFOP001-4.001-0005, по договор BG05SFOP001-4.001-0005-С01/24.02.2016 г. съфинансиран от Европейския социален фонд на ЕС по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.
НЕ
Възложитнеля е преценил, че не е целесъобразно разделянето на обществената поръчка на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението може да се подава в срока по чл.197 от ЗОП
05.07.2016 г.
VIII: Възложител
инж. Димитър Петров Наков
Зам. кмет на Община Русе, за Кмет на Община Русе, съгласно Заповед № РД-01- 1948 от 29.06.2016г.