Версия за печат

05028-2016-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176789453

Министерство на икономиката, Славянска № 8, За: Явор Пиперов, директор на дирекция ИКО и УКС; Юлия Стоянова главен експерт, ГД ЕФК, България 1052, София, Тел.: 02 9407520; 02 9329254, E-mail: e-docs@mi.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: ГД ЕФК

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mi.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/bg/competitions/zakupuvane-i-dostavka-na-ofis-tehnika-za-nujdite-na-glavna-direkciya-evropeiski-fondove-za-konkurent-1069-c341-2.html?p=e30=.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“; 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“; 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“; 4. „Закупуване и доставка на шредери“; 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“, открита с Решение № РД-16-20/12.01.2016 г., променена с Решение № РД-16-50/25.01.2016 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
РБЪЛГАРИЯ
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Позиция 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“; Позиция 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“; Позиция 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30232110, 30232150, 30121100, 30216110

Описание:

Лазерни принтери
Мастиленоструйни принтери
Фотокопирни машини
Скенери за компютри

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
64353.62 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РД-16-20/12.01.2016 г., променена с Решение № РД-16-50/25.01.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 009 - 011215 от 14.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 69 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.05.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Контракс АД, ЕИК175415627, ул. Тинтява № 13, БЪЛГАРИЯ 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 26731.62 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 70 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.05.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“Сиенсис” АД, ЕИК121708078, ул. “Лерин” № 44-46, България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27640 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 71 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.05.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Темпус 2000 ООД, ЕИК 130065898, ул. Ген. Гурко № 13, България 9000, Варна, Тел.: 052 660990, Факс: 052 660984

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9982 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка ще се финансира със средства от бюджетна линия BG16RFOP002-5.002 „Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПИК съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики" по приоритетна ос 5 „Техническа помощ“ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 – 2020 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Консорциум "ОК ТЕКО", ЕИК 041044484 по позиция 1; 2. Консорциум "ОК ТЕКО", ЕИК 041044484 по позиция 2; 3. "Контракс" АД, ЕИК175415627 по позиции 1, 2, 4, 5; 4. "Стемо" ООД, ЕИК 817080126 по позиция 1; 5. "Темпус - 2000" ООД, ЕИК130065898 по позиция 3; 6."Тимекс - БГ" ООД, ЕИК 130570683 по позиция 2; 7."Ронос" ООД, ЕИК 831176328 по позиция 4; 8. "Комсофт" ООД, ЕИК 030435072 по позиция 5; 9. "Сиенсис" АД, ЕИК121708078по позиция 1, 2; 10."Специализирани Бизнес системи" , ЕИК121814067 по позиция 1,2,3,4.