Версия за печат

02709-2016-0063

BG-Априлци: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул.Търговска №6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 08867 41502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414

Място/места за контакт: инж. Мая Караиванова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412slNP6932536.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Горско стопанствоДруго (моля пояснете): Горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС Русалка

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Априлци,ул.”Търговска”№ 6, в административна сграда на ТП ДЛС „Русалка”
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС Русалка

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197600, 30199000, 22810000, 22850000, 30197220, 22852000, 22852100, 22813000, 22814000, 30192000

Описание:

Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри от хартия или от картон
Класьори и аксесоари за тях
Кламери
Папки за сортиране
Папки за досиета
Счетоводни книги
Кочани с квитанции
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727448 от 12.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 17 / Обособена позиция №: / Заглавие:„ Доставка на канцеларски материали срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС „Русалка”
V.1) Дата на сключване договора
14.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ ЕЛИСАВЕТА РАДЕВА, ЕИК 110547823, ул. Аврам Драганов № 38, България 5641, гр. Априлци, Тел.: 0878 225063, E-mail: vajarsky69@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4500 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕТ ЕЛИСАВЕТА РАДЕВА, гр.Априлци,ул. Аврам Драганов № 38 , ЕИК 110547823


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор