00530-2016-0033
Технически редакции | ||
01.07.2016 11:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.07.2016 11:16 ч. : | 01/07/2016 10:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.07.2016 11:16 ч. : | 01/07/2016 10:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.07.2016 11:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Национална агенция за приходите, бул. Княз Дондуков № 52, За: В.Трифонов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593167, E-mail: v.trifonov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2931.
Електронен достъп до информация: http://www.nap.bg/news?id=2931.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Доставка и едногодишна поддръжка на лицензи за софтуер за импорт, обработка и анализ на данни в електронен формат, създадени и/или експортирани от използвани от задължените лица информационни системи
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка и едногодишна поддръжка на лицензи за софтуер за импорт, обработка и анализ на данни в електронен формат, създадени и/или експортирани от използвани от задължените лица информационни системи“ – 300 бр. лицензи за крайни потребители и 1 брой лиценз за сървърно приложение за паралелна работа на 300 потребители. Софтуерът, предмет на настоящата обществена поръчка, трябва да отговаря, като минимум, на техническите изисквания, подробно посочени в Пълното описание на предмета на обществената поръчка, изисквания към изпълнението и техническа спецификация, неразделна част от утвърдената с решението за откриване документация за участие. В едномесечен срок след доставката на софтуера участникът, избран за изпълнител, следва да проведе следните обучения на служители на Възложителя: 1. Еднодневно обучение (8 учебни часа по 45 минути) за 1 група от 35 служители - ползватели на софтуера за крайни потребители и сървърния компонент; 2. Обучение в рамките на ден (4 учебни часа по 45 минути) за 5-има служители - администратори на сървърния компонент. Гаранционният срок на софтуера, предмет на настоящата поръчка, трябва да бъде една година, считано от датата на доставката.
48517000, 72267100
Описание:
Открита
НЕ
ДА
02.06.2016 г.
1
„Логен“ ЕООД, ЕИК: 130888472, ул. “Бистрица“ № 9, ет.1, офис 2, България 1000, София, Тел.: 02 9357777
Интернет адрес/и:
URL: http://www.logen.bg/.
НЕ
НЕ
Договорът влиза в сила, считано от датата на подписването му от страните и е със срок на действие, както следва: а) 7 дневен срок за доставка на софтуера, считано от датата на сключване на договора; б) Едномесечен срок от доставката на софтуера за провеждане на обучението; в) 12 (дванадесет) месеца гаранционно поддържане на софтуерния продукт, считано от датата на доставка, удостоверена с подписването на приемо-предавателен протокол.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg.
01.07.2016 г.
„Логен“ ЕООД, ЕИК: 130888472