Версия за печат

00530-2016-0033

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Дондуков № 52, За: В.Трифонов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593167, E-mail: v.trifonov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2931.

Електронен достъп до информация: http://www.nap.bg/news?id=2931.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка и едногодишна поддръжка на лицензи за софтуер за импорт, обработка и анализ на данни в електронен формат, създадени и/или експортирани от използвани от задължените лица информационни системи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставката на софтуера ще се извърши на адрес гр.София, бул. „Княз Дондуков“ №52, Централно управление на НАП, а обученията ще се извършат в учебен център на НАП – гр. Банкя.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка и едногодишна поддръжка на лицензи за софтуер за импорт, обработка и анализ на данни в електронен формат, създадени и/или експортирани от използвани от задължените лица информационни системи“ – 300 бр. лицензи за крайни потребители и 1 брой лиценз за сървърно приложение за паралелна работа на 300 потребители. Софтуерът, предмет на настоящата обществена поръчка, трябва да отговаря, като минимум, на техническите изисквания, подробно посочени в Пълното описание на предмета на обществената поръчка, изисквания към изпълнението и техническа спецификация, неразделна част от утвърдената с решението за откриване документация за участие. В едномесечен срок след доставката на софтуера участникът, избран за изпълнител, следва да проведе следните обучения на служители на Възложителя: 1. Еднодневно обучение (8 учебни часа по 45 минути) за 1 група от 35 служители - ползватели на софтуера за крайни потребители и сървърния компонент; 2. Обучение в рамките на ден (4 учебни часа по 45 минути) за 5-има служители - администратори на сървърния компонент. Гаранционният срок на софтуера, предмет на настоящата поръчка, трябва да бъде една година, считано от датата на доставката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48517000, 72267100

Описание:

Софтуерни пакети за информационни технологии (ИТ)
Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
133309 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 032 - 051367 от 16.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 130958 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 101 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Логен“ ЕООД, ЕИК: 130888472, ул. “Бистрица“ № 9, ет.1, офис 2, България 1000, София, Тел.: 02 9357777

Интернет адрес/и:

URL: http://www.logen.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 133333 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 133309 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът влиза в сила, считано от датата на подписването му от страните и е със срок на действие, както следва: а) 7 дневен срок за доставка на софтуера, считано от датата на сключване на договора; б) Едномесечен срок от доставката на софтуера за провеждане на обучението; в) 12 (дванадесет) месеца гаранционно поддържане на софтуерния продукт, считано от датата на доставка, удостоверена с подписването на приемо-предавателен протокол.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Логен“ ЕООД, ЕИК: 130888472