Версия за печат

00032-2016-0001

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121410441

Изпълнителна агенция Автомобилна администрация, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, За: Дамян Войновски, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308810, E-mail: avto_a@rta.government.bg, Факс: 02 9885495

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.rta.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rta.government.bg/index.php?page=scategories&scategory=obshtestveni_poruchki.

Електронен достъп до информация: http://rta.government.bg/index.php?page=op1-280815.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Отпечатване и доставка на документите, необходими за осъществяване на дейността на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, осигуряване на персонализирането и отчета на документите за периодичните прегледи на техническата изправност на пътните превозни средства и осигуряване на тестовете за теоретичните изпити, провеждани от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, тяхното персонализиране и проверка”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България, като доставките трябва да се извършват на адресите на: - административната сграда на ИААА в гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 5; - 27-те териториални структури (Областни отдела „Автомобилна администрация” (ООАА), съгласно приложен списък и точни адреси на обектите (по приложения към документацията списък). - на адресите на всички лица, получили разрешение по реда на Наредба № H-32 за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства и на действащите учебни центрове получили разрешение за провеждане на обучение по реда на Наредба № 38 за условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност за управление на моторно превозно средство и условията и реда за издаване на разрешение за тяхното обучение, посочени в сайта на възложителя, раздел регистри.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Отпечатване и доставка на документите, необходими за осъществяване на дейността на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, осигуряване на персонализирането и отчета на документите за периодичните прегледи на техническата изправност на пътните превозни средства и осигуряване на тестовете за теоретичните изпити, провеждани от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, тяхното персонализиране и проверка”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22458000, 48311100, 72212310, 72212311, 79811000, 22000000

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка
Система за управление на документи
Услуги по разработване на софтуер за създаване на документи
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
Услуги, свързани с цифров печат
Печатни материали и свързани с тях продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2942738.6 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Усреднен срок за отпечатване и доставка на документите и холографските продукти след заявка ; тежест: 5
Критерий: Срок за отпечатване и доставка на документи с холографска защита при извънредни и спешни за възложителя случаи.; тежест: 5
Критерий: Срок за създаване на матрица оригинал на холографските продукти; тежест: 10
Критерий: Срок за започване на отчитането на отпечатаните документи за извършените периодични прегледи за техническа изправност на ППС ; тежест: 30
Критерий: Качество на полиграфическата изработка ; тежест: 10
Критерий: Финансов показател; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

53-01-1/...

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 011 - 015396 от 14.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-32-5/10.06.2016 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Отпечатване и доставка на документите, необходими за осъществяване на дейността на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", осигуряването на персонализирането и отчета на документите за периодичните прегледи на техническата изправност на пътните превозни средства и осигуряване на тестовете за теоретичните изпити, провеждани от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", тяхното пер
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.04.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Демакс АД, ЕИК 831453003, гр. София, кв. Горубляне, ул. Абагар № 16, Република България 1138, София, Тел.: 02 9307777, E-mail: demax@demax.bg, Факс: 02 4164872

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5000000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2942738.6 BGN без ДДС
Брой години: 5
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 45%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

1. Демакс – Холограми АД, ЕИК 200707650, 25% от общата стойност на поръчката; 2. Демакс Ди Пи Ай АД, ЕИК 175206054, 15% от общата стойност на поръчката; 3. Инфосистемс Интернешънъл ЕООД, ЕИК 131138032, 5.5% от общата стойност на поръчката.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Демакс АД, ЕИК 831453003