Версия за печат

00267-2016-0039

BG-Пловдив: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Петя Гавазова - главен експерт в дирекция Обществени поръчки, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160404eKHm3095380.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на два информационни дни, свързани с Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Договор за безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-8.001-0002-С01 „Бюджетна линия (финансов план) на Община Пловдив – Бенефициент по процедура BG16RFOP001-8.001“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: град Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-8.001-0002-С01 „Бюджетна линия (финансов план) на Община Пловдив – Бенефициент по процедура BG16RFOP001-8.001”. С настоящата поръчка се цели да се избере изпълнител за изпълнение на мерки за информация и комуникация, във връзка с изпълнение на дейностите по проекта. Определеният за изпълнител следва да организира два информационни дни с цел запознаване на обществеността с изпълнението на бюджетната линия и ролята на фондовете на Европейски съюз и на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г. Определеният за изпълнител, следва да организира два информационни дни, съгласно техническите спецификации от настоящата обществена поръчка, неразделна част от документацията за участие. Всеки информационен ден включва: наем на зала за 2 часа, техническо осигуряване, което включва мултимедиен проектор и преносим компютър с два броя микрофони и кетъринг. Спецификация за кетъринг, който ще бъде организиран за всеки от информационните дни: - наливно кафе – 40 чаши по 100 мл и чай – 20 чаши по 200 мл, пакетчета захар – 80 бр. и сметана 30 бр., сладки – 2 вида по 1 кг., соленки – 2 вида по 1 кг. , PVC бутилки минерална вода по 500мл – 50 бр., сандвичи - 40 бр. с месен продукт по 350 гр. и 10 бр. постен по 350 гр., хапки 4 вида - 4 плата по 40 бр. хапки всяко.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55120000

Описание:

Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 725910 от 06.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 16ДГ565 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
20.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Инфо Трейнинг ООД, ЕИК 202318594, ул. Цар Калоян №2А, РБългария 7000, Русе, Тел.: 082 521525, E-mail: evroproekti2014@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-8.001-0002-С01 „Бюджетна линия (финансов план) на Община Пловдив – Бенефициент по процедура BG16RFOP001-8.001” по Оперативна програма "Региони в разстеж" 2014 -2020 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Инфо Трейнинг ООД, ЕИК 202318594 и Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД ЕИК 201557566


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор