Версия за печат

00145-2015-0248

BG-Пазарджик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт - Пазарджик, ул. Екзарх Йосиф № 15А, За: Величка Кадийска, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 404215, E-mail: Pazardzhik@nssi.bg, Факс: 034 404260

Място/места за контакт: ул. Екзарх Йосиф № 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/paz.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява Държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява Държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ-Пазарджик, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ-Пазарджик, съгласно Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ-Пазарджик, съгласно Приложение №2”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: франко склада на ТП на НОИ - Пазарджик, находящ се на адрес: гр. Пазарджик, ул. "Екзарх Йосиф" № 15А
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ-Пазарджик, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ-Пазарджик, съгласно Приложение №1 за срок от 24 месеца, считано от датата на сключване на договора или до пълното усвояване на сумата, артикулите са подробно описани като вид и количество в Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ-Пазарджик, съгласно Приложение №2 за срок от 24 месеца, считано от датата на сключване на договора или до пълното усвояване на сумата, артикулите са подробно описани като вид и количество в Приложение №2

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22851000, 30197220, 22800000, 22852000, 22852100, 30145100, 30199230, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Класьори
Кламери
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Папки за сортиране
Папки за досиета
Ролки за калкулатори
Пощенски пликове
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11368 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

12-2015-1015-12-67

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 702347 от 14.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-12-16 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ- Пазарджик, по обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Пазарджик, съгласно Приложение №1"
V.1) Дата на сключване договора
08.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис Трейд България ЕООД, ЕИК 200664302, ул. Райко Даскалов № 16, Република България 7800, Попово, Тел.: 0898 525048, E-mail: zaprianovivan@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3520 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2479 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1005-12-17 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Пазарджик по обособена позиция № 2:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Пазарджк, съгласно Приложение № 2"
V.1) Дата на сключване договора
08.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис Трейд България ЕООД, ЕИК 200664302, ул. Райко Даскалов №16, Република България 7800, Попово, Тел.: 0898 525048, E-mail: zaprianovivan@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10146 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8889 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За Обособена позиция № 1: "Офис Трейд България" ЕООД, ЕИК 200664302; "Ронос" ООД, ЕИК 831176328; "Мениджмънт Бизнес Машин" ООД (M&BM), ЕИК 000708921; "Ил Туо Виаджо" ЕООД, ЕИК 202825430; За обособена позиция № 2: "Офис Трейд България" ЕООД, ЕИК 200664302; "Ронос" ООД, ЕИК 831176328; "Ил Туо Виаджо" ЕООД, ЕИК 202825430;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор