Версия за печат

02718-2016-0061

BG-гр. Карлово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800122

Южноцентрално държавно предприятие ДП, ТП Държавно горско стопанство Карлово, ул. Калофер войвода №23, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4300, гр. Карлово, Тел.: 0335 96502, E-mail: dgskarlovo@ucdp-smolian.com, Факс: 0335 96531

Място/места за контакт: ТП ДГС Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com ; http://dgskarlovo.ucdp-smolian.com/.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=992.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Открита процедура с предмет: „Доставка чрез закупуване на чипинг чук, кобур - пълнител, чанта и пластмасови пластини, необходими за дърводобивна дейност на териториалните поделения на Южноцентрално държавно предприятие – гр.Смолян, попадащи в обхвата на област Пловдив”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП „ДГС Карлово” на адрес: гр. Карлово, обл. Пловдив, ул. „Калофер войвода” №23
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на процедурата включва периодична доставка на помощни средства за допълнително маркиране на дървесината при нейното експедиране, по вид - чипинг чук, кобур - пълнител, чанта и пластмасови пластини с характеристики и гаранционни срокове, описани в Техническата спецификация – Приложение №11 от съответстващата документация. Посочените в техническата спецификация – Приложение №11 количества са прогнозни и Възложителят не се задължава да ги изчерпи. В срока на договора за периодична доставка, а именно 24 месеца от датата на подписването му, ще бъдат заявявани помощни средства от посочените видове според необходимостта на отделните поделения. Общата стойност на доставката не може да надвишава, определения от възложителя максимален ресурс. Всички средства за маркиране трябва да са нови, неупотребявани и опаковани поотделно за всяко териториално поделение съгласно съответната заявка. Териториалните поделения, попадащи в обхвата на област Пловдив, за които са предназначени артикулите са: ТП „ДГС Асеновград”; ТП „ДГС Карлово”; ТП „ДГС Клисура”; ТП „ДГС Пловдив”; ТП „ДГС Първомай”; ТП „ДГС Хисар”;ТП „ДЛС Тракия” и ТП „ДЛС Кормисош”. Всички помощни средства за маркиране трябва да се доставят на място в административната сграда на ТП „ДГС Карлово”. Разходите по доставката са за сметка на Изпълнителя. Заявката може да се извършва по пощата, факс и ел.поща от възложителя, а изпълнителят е длъжен да приема всяка една заявка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

16820000, 44512300, 18939000

Описание:

Части за машини, използвани в горското стопанство
Чукове
Ръчни чанти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
132150 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 070 - 121969 от 09.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 89 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Форест логистик” ЕООД, с ЕИК 203347862,, ж.к.. „Люлин 6”, бл.610 Б, Вх. Б, ап.3, Република България 1336, София, Тел.: 0876 700882

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 132150 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 132150 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посочената стойност е обща стойност на договора, като възложителят не се задължава да я достигне. Доставките ще се извършват периодично при необходимост на възложителя. Прогнозната стойност на поръчката е и обща стойност на договора, като плащанията ще се извършват по предложените единични цени за вид помощно средство.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферта Вх. №881/18.05.2016г. от „Форест логистик” ЕООД