Версия за печат

00594-2016-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000715054

УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД, бул. Акад. Иван Гешов № 15, За: Весела Динева, Р. България 1431, София, Тел.: 02 95206018, E-mail: op1@rilski.com, Факс: 02 8519309

Място/места за контакт: op1@rilski.com

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rilski.com.

Адрес на профила на купувача: http://buyer.rilski.com/SingleProcedure.aspx?procid=8761.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на лекарствени продукти за хематология и онкология

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Обявлението обхваща поръчка/и въз основа на динамична система за покупки (ДСП)

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на лекарствени продукти за хематология и онкология: Brentuximab vedotin 50 mg , като техническите му параметри са подробно описани в Техническата спецификация, част от документацията за участие, която е свободно достъпна на Профила на купувача.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
246497.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

5/2016

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 039 - 063350 от 22.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 039 - 063350 от 25.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ОП- 49 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на лекарствени продукти за хематология и онкология
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Топ Хоспитл Сървисис АД ЕИК:202161036, Бул.Черни връх, Р.България 1000, София, Тел.: 00359 28620192

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 246497.16 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Документацията за участие щe се публикува в профила на купувача в деня на публикуването на обявлението в РОП. Всяко заинтересовано лице ще има безплатен свободен достъп до нея. Всяка кореспонденция, отправена от възложителя до участника ще бъде считана за редовно връчена, когато е изпратена на е-mail адрес, факс, пощенски адрес или получена лично срещу подпис. Освен в писмен вид на хартиен носител, приложенията към Техническата оферта и Ценовата оферта на всеки участник следва да бъдат представени и на електронен носител (CD). При несъответствие на съдържанието между хартиения и електронния носител, за валидни се считат записите на хартиения носител. Срок за доставка: - регулярна доставка - до 24 часа от получаване на заявка от Възложителя. - спешна доставка - до 2 часа от получаване на заявка от Възложителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД ОП – 92/04.04.2016/09.40 ч. 2. „ФЬОНИКС ФАРМА” ЕООД ОП – 95/04.04.2016/11.16 ч. 3. „ТОП ХОСПИТАЛ СЪРВИС” АД ОП – 98/04.04.2016/12.30 ч. 4. „АЛТА ФАРМАСЮТИКЪЛС” ЕООД ОП – 103/04.04.2016/14.39 ч.