Версия за печат

00484-2016-0006

BG-Костенец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА КОСТЕНЕЦ, ул.Ивана Вазов №2, За: Анета Иванова Кирова - началник отдел Проекти на Европейския съюз, България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@yahoo.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Отдел Проекти на Европейския съюз

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kostenetz.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.kostenetz.com/?q=content/op-podmqna-shashtestvuvasht-vodoprovod-v-obshtina-kostenetz.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Подмяна на съществуващата водопроводна мрежа на територията на община Костенец“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Съгласно предмета на обществената поръчка следва да се изпълни подмяна на съществуващата водопроводна мрежа на територията на община Костенец. Обхватът на работа по водопроводните мрежи и съоръжения към тях за отделните подобекти включва следните задължения на Изпълнителя: • подготовка на строителната площадка, включително поставяне на временни знаци и сигнализация в съответствие с Наредба №16 за временна организация на движението при извършването на ремонтни работи по пътищата и в съответствие с Проекта за временна организация на движението; • доставка на суровини и материали, осигуряване на механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството; • Изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с одобрените проекти и спецификация; • Въвеждане в експлоатация, вкл. единични и общи изпитвания, изготвяне и предаване на пълна екзекутивна документация на обекта, където е приложимо, инструкции за експлоатация и поддръжка на оборудване и обучение на персонала; • Отстраняване на дефекти, констатирани при изпитванията и пробната експлоатация, както и отстраняване на дефекти през срока за съобщаване на дефекти съгласно договорните условия и отстраняване на дефекти през гаранционните срокове съобразно нормативната уредба; • Изпълнение на административните изисквания към дейността на Изпълнителя съгласно приложимата нормативна уредба, тази спецификация и договора за изпълнение на СМР.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232151

Описание:

Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
86873.02 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка:Технологична последователност на строителните процеси-20т.; Линеен график с приложена диаграма на работната ръка-10т. и Управление на риска-20т.; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 719978 от 16.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 051-16Д / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за строително-ремонтни работи
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КАРИМПЕКС - І” ООД, с ЕИК 131058052, ж.к.“Гео Милев“, ул.”Симеонов век” №17А, вх.А, ет.2, ап.8, България 1111, София, Тел.: 02 8465949, E-mail: karimpeks1@abv.bg, Факс: 02 9434957

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 87000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 86873.02 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„КАРИМПЕКС - І” ООД, с ЕИК 131058052, с адрес за кореспонденция: гр.София, п.к.1124, ж.к.“Яворов“, бл.6, вх.В, ет.2, ап.4, тел.: 02/8465949, факс: 02/9434957, е-mail: karimpeks1@abv.bg, със седалище и адрес на управление: гр.София, п.к.1111, община Слатина, ж.к.“Гео Милев“, ул.”Симеонов век” №17А, вх.А, ет.2, ап.8, представлявано от Здравко Борисов Караиванов – Управител


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор