Версия за печат

00039-2015-0016

BG-Павликени: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. Руски № 4, За: Владимир Лечев - юрисконсулт в отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: Община (Административно-териториална единица за осъществяване на местно самооправление)Друго (моля пояснете): Община (Административно-териториална единица за осъществяване на местно самооправление)

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на Инженеринг на обект „Античен керамичен център – Павликени, популяризация и модернизация”,финансиран от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014, чрез Министерство на културата – Програмен оператор по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, „Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство”, бенефициент Община Павликени по Договор № 24-10М1-13/22.04.2015 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Павликени, гр. Павликени, „Античен керамичен център”, м. Кърна бунар”
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора включва: 1. Изработване на експозиционен план; 2. Изработване на Технически проекти за КРР и СМР и съгласуването им и създаване на план за управление на археологическия парк и неговата среда като културна ценност; 3. Строително-монтажни работи (СМР) на обекта; 4. Консервационно-реставрацопнни работи (КРР) на обекта; 5. Авторски надзор; 6. Развитие на музей на открито, включващо: 6.1. Оборудване на грънчарска работилница, включващо: 6.1.2. Изготвяне на интериорен проект; 6.1.3. Изработка на необходимите дървени съоръжения (грънчарско колело, плотове, лавици); 6.1.4. Закупуване на необходимите инструменти и пособия; 6.1.5. Прокарване на водопровод (50 л.м.); 6.1.6. Ремонт на съществуваща чешма и оформянето и според образци от римската античност. 6.2. Изграждане на действащи пещи за строителна и художествена керамика, включващо: 6.2.1. Изготвяне на проекти; 6.2.2. Изграждане на съоръженията; 6.2.3. Оформяне на околната среда (място за складиране на дърва, работна площадка, съхраняване на изделията. 6.3. Площадка за работа с деца, включваща: 6.3.1. Изготвяне на проект; 6.3.2. Изграждане на мини-работилница; 6.3.3. Изграждане на мини-археологически обект, тип „пясъчник”; 6.3.4. Оформяне на кът за рисуване и работа с находките; 7. Работа върху цялостния облик на заобикалящата обекта среда в размер на 5 635 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454100, 71220000, 71320000, 45000000

Описание:

Строителни работи по реставрация
Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
942269.35 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение Т=(А+Б).70%, където А е ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА ЕТАПИТЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА-60 т., Б-УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА-40 т.; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 683845 от 21.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка за осъществяване на инженеринг при изпълнение на обект: „Античен керамичен център –Павликени, популяризация и модернизация”
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

''АНТИКА'' ДЗЗД, ЕИК 177021638, р-н Красно село, бул. Шандор Петьофи № 13-15, България 1606, София, Тел.: 02 9809885, E-mail: offers@vodstroi.bg, Факс: 02 9531176

URL: http://www.vodstroi.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 947270.23 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 942269.35 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 25%
Кратко описание
Изработка на технически проект и авторски надзор по част КРР. Изпълнение на дейности по КРР. Изготвяне на експозиционен план. Дейности във връзка с опазването и съхраняването на антични пещи под защитни покрития и на археологически структори на открито и с ограничени сектори от тях под защитни покрития (по част КРР). Създаване на план за управление на Музея на открито "Античен керамичен център край Павликени". Оборудване на грънчарска работилница (без водопровод). Изграждане на действащи пещи за сувенирна строителна и художествена керамика.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "АНТИКА" ДЗЗД, гр. София, ул. "Шандор Петьофи" № 13-15, представлявано от Момчил Борисов Борисов - управител; 2. "ВОДСТРОЙ ВТ" АД, гр. Велико Търново, бул. "България" № 25, ет. 3, представлявано от Любомир Димитров Шербетов.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор