Версия за печат

00983-2016-0012

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов, гр. Варна, ул. Марин Дринов №55, За: Елена Панева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: гр. Варна, ул. Марин Дринов №55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile.

Електронен достъп до информация: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/ARTRO.aspx.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на базисно артроскопско оборудване и инструменти за нуждите на учебния процес в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ - Варна, гр. Варна, бул. “Цар Освободител“ №100, Катедра по Ортопедия и Травматология
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката е доставка на базисно артроскопско оборудване и инструментариум за нуждите на учебния процес в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна, Катедра по Ортопедия и Травматология. Основната цел на поръчката е доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение за работа и гаранционна поддръжка на базисно артроскопско оборудване и доставка на артроскопски инструменти, с оглед осигуряване на качествено практическо обучение на студенти с апаратура и инструментариум, приведени към европейските изисквания за качество и добра медицинска практика.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33195100, 33197000, 33169000

Описание:

Медицинско оборудване
Монитори
Компютърно оборудване за медицинска употреба
Хирургически инструменти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
143208.62 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2016-018

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 056 - 093367 от 19.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДДП-35 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на базисно артроскопско оборудване и инструменти за нуждите на учебния процес в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.05.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЕЛ ДОРА“ ЕООД, район Лозенец, ул. „Елин връх“ №25, блок №48, вх. А, Република България 1407, София, Тел.: 02 8504300, E-mail: L.Andonov@el-dora.com, Факс: 02 8504301

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 220000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 143208.62 BGN без ДДС
Брой месеци: 6
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна, гр. Варна, ул. Марин Дринов №55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Интернет адрес/и:

URL: http://www.mu-varna.bg/.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Ел Дора“ ЕООД, ЕИК 121126327, адрес: гр. София 1407, ул. „Елин връх“ №25, блок №48, вх. А, представлявано от Любомир Митков Андонов – Управител. Участникът представя оферта с вх. №1 от 22.04.2016 г.