Версия за печат

02255-2016-0001

BG-гр. София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция Одит на средствата от Европейския съюз, ул. Славянска № 4, ет.4, За: Радостин Ангелов, България 1000, гр. София, Тел.: 02 98595211, E-mail: r.angelov@minfin.bg, Факс: 02 98595211

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aeuf.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aeuf.minfin.bg/bg/page/29.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране на обучения и семинари в страната за нуждите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на услугата е територията на Република България, в гр. София или в населено или курортно място, отстоящо до 300 км от гр. София
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услуга – организиране на обучения и семинари в страната за нуждите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз”. Срокът за изпълнение на услугата е от датата на подписване на договора за обществена поръчка до достигане на стойността от 250 000 лв. без ДДС, но не по – късно от 31.12.2018 г. Мястото на изпълнение на услугата е територията на Република България, в гр. София или в населено или курортно място, отстоящо до 300 км от гр. София. Прогнозният брой на мероприятията в срока на договора е 15 бр. (9 бр. извън гр. София и 6 бр. в гр. София). В рамките на осигурения от възложителя финансов ресурс съгласно потребностите му и в съответствие с ценовото предложение на участника, определен за изпълнител, може да бъде проведен и по-голям брой мероприятия. Средният брой лица, които ще вземат участие във всяко проведено мероприятие, е 60 участника и 3-ма лектори. Продължителността на всяко едно мероприятие е до 3 дни.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000

Описание:

Услуги по организиране на семинари

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Подпоказ. за техн. оценка: P1-Категория на хотелите-макс.-30 т.; P2-Брой предложения за избор на хотели за конкр. меропр.-макс.-30 т.; P3-У-я на залите- макс.-40 т. Конкр. указания-в докум. за участие; тежест: 60
Показател: Подпоказ. за фин. оценка за меропр. извън гр. София (Е1, E2, E3 и Е4)–тежест 70% и подпоказ. за фин. оценка за мероприятие в гр. София (С1, С2 и С3)-тежест 30%. Конкр. указания-в докум. за участие; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 708879 от 20.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-22 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
14.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

23

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ивент Дизайн ЕООД; ЕИК №: 175152418, гр. София, бул. България № 88, ап. офис № 8, България 1680, София, Тел.: 02 9502666, E-mail: info@eventdesignbg.com, Факс: 02 9502665

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 250000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Добро управление"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Консорциум „Травел-общество” ДЗЗД (членове на обединението: Фондация "Общество на познанието" и "Фънтравел" ЕООД), „Тендър 2015” ЕООД, „Плутон 1” ЕООД, „Е-ТУРС” ООД, „Ивент Дизайн” ЕООД, ЕТ „Персонал Консулт - Ганчо Попов”, „Ню Ивент” ООД, „Теза” ООД, „Скай Травел” ООД, „БИК – Българска издателска компания” АД, „Аргус Травел Интернешънъл” ЕООД, „ДЕА СКУАД” ДЗЗД (членове на обединението: "Дружество на експертите по акредитация-ДЕА" ЕООД и "Скуад 4" ЕООД), „Сирма Травел” ООД, „Меркурий 97” ЕООД, „Камура Холидейз” ЕООД, Консорциум „Прима Дан Теа” (членове на обединението: "ПРИМА - Продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция" АД и ЕТ "Дан-Теа- Евелина Генкова"), ДЗЗД „ЕСА – Болкан травелс” (членове на обединението: "ЕСА - Образователен център Витоша" ЕООД и "Болкан Травелс" ООД), „Атлас Травелс” ЕООД, „Ваканция” ООД, „БЕНЕВЕНТ” ЕООД, „Елит Травел Интернешънъл” ООД, „Юзит Калърс България” ООД и „Атрактив Травел” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор