Версия за печат

02709-2016-0051

BG-с.Борима: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие гр.Враца, Териториално поделение Държавно горско стопанство Борима, ул. Девети септември № 14, За: инж.Мариана Терзиева - зам.директор, Република България 5672, с.Борима, Тел.: 0670 62298, E-mail: dgsborima@abv.bg, Факс: 0670 62298

Място/места за контакт: СЗДП ТП Държавно горско стопанство Борима

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160331aLyV6734250.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственостДруго (моля пояснете): Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 1; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 2"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда ДГС Борима с.Борима, ул.Девети септември № 14
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряването на ежедневната админинистративна дейност на ТП ДГС Борима чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение № 1 - "Техническа спецификация за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 1", съответно Приложение № 2 - "Техническа спецификация за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 2" За обособена позиция № 2, Възложителя прилага чл. 16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Обособена позиция № 2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, както и за обединения в който участват само такива лица.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30192900, 30197220, 30199230, 30199000, 30192121, 30192131, 30192132, 30192130, 30124400, 30125110, 22800000, 22852000, 22851000, 30192125, 22820000, 22830000

Описание:

Принадлежности за офиса
Средства за коригиране
Кламери
Пощенски пликове
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Химикалки
Пиромоливи
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Моливи
Кутии с телчета за телбод
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Папки за сортиране
Класьори
Маркери
Формуляри
Тетрадки за упражнения


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4327.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 724363 от 31.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 35 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 1
V.1) Дата на сключване договора
14.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ХОРЕКА ЛОГИСТИК ООД, ЕИК 201718799, ж.к.Борово, бл.231, ап.69, Република България 1680, София, Тел.: 0879 383051, E-mail: info.horeka@mail.bg

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3548.45 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 36 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, по обособени позиции: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 2
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЕЛТА СЪРВИЗ БГ ЕООД; ЕИК: 202223908, пл.Свобода № 24, Република България 5800, гр.Плевен, Тел.: 064 800077, E-mail: a.atanasova_87@abv.bg

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 779.25 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Панда Експерт ООД гр.Варна, ЕИК 131298528 Фобс БГ ЕООД гр.Хасково, ЕИК 200312685 Хорека Логистик ООД гр.София, ЕИК 201718799 Делта сървиз ЕООД гр.Плевен, ЕИК 20223908 Бенстар ЕООД гр.Плевен, ЕИК 114600294


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор