Версия за печат

00145-2016-0023

BG-Перник: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване като второстепенен разпоредител

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Перник, по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП на НОИ - Перник, ул. Отец Паисий №50
Код NUTS: BG414
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Перник, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали, съгласно Приложение № 1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали, съгласно Приложение № 2. Обособена позиция №2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, чиито предмет е включен в Списък на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с РМС №551/25.07.2014г. (чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания във връзка с чл.16г. от ЗОП).

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30192100, 30192121, 30192125, 30192130, 30192133, 30192160, 30192930, 30199000, 30141000, 30145100, 22800000, 22851000, 22852000, 30197220

Описание:

Принадлежности за офиса
Гуми за триене
Химикалки
Маркери
Моливи
Острилки за моливи
Коректори
Коригиращи маркери
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Калкулатори
Ролки за калкулатори
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Класьори
Папки за сортиране
Кламери

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4795.58 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 044 - 072350 от 29.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 055 - 091532 от 14.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 4 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-Перник по обособени позиции - позиция №1 по приложение №1
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.05.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ронос ООД, гр. София, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес сграда, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 3100 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2099.45 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 5 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ- Перник по обособени позиции - позиция №2 по приложение №2
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.05.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ронос ООД, гр. София, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес сграда, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2700 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2696.13 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД, ГР. СОФИЯ РОНОС ООД, ГР. СОФИЯ