Версия за печат

01055-2015-0008

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130362903

Агенция по геодезия, картография и кадастър, кв. Павлово, ул. Мусала № 1, За: инж. Виолета Коритарова- директор на дирекция ГКГИС, България 1618, София, Тел.: 02 8188302, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 02 9555333

Място/места за контакт: Агенция, по геодезия, картография и кадастър

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.cadastre.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.cadastre.bg/public-contracts.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: геодезия, картография и кадастър

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Интегриране на компонентите на регистрите на АГКК, доразвиване на съществуващите и разработване на нови електронни услуги

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Агенция по геодезия, картография и кадастър-Централно управление, гр. София 1618, ул. Мусала № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на Дейност 1 - “Интегриране на компонентите на регистрите на АГКК, доразвиване на съществуващи и разработване на нови електронни услуги” по проект „Синхронизиране на регистрите в АГКК”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, съгласно Договор № 14-32-23 от 01.09.2014 г. Целта на обществената поръчка е да бъде избран изпълнител, който да разработи необходимия софтуер и да осигури постигане на интеграция между компонентите на регистрите на АГКК и реализиране на унифициран достъп до информацията и услугите предлагани от тях.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72212600, 80510000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за бази данни и на операционен софтуер
Услуги по специализирано обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
348700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Финансов (ценови) показател; тежест: 30
Критерий: Технически показател, при подпоказатели; тежест: 70
Критерий: 1. Оценка на техническото предложение с изисквания на техническото задание, етапи от 1 до 7 в ТЗ-К1; тежест: 30
Критерий: 2. Гаранция за качество на крайния продукт - К2; тежест: 15
Критерий: 3. Ефективност на поддръжката на предлаганото техническо прердложение - К3; тежест: 15
Критерий: 4. Срок за гаранционна поддръжка - К4; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 127 - 233536 от 04.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ИС-58 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Интегриране на компонентите на регистрите на АГКК, доразвиване на съществуващите и разработване на нови електронни услуги
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Мапекс АД, бул. Андрей Ляпчев № 51, България 1748, София, Тел.: 02 9171971, E-mail: office@mapec.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.mapex.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 348750 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 348700 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата обществена поръчка се финансира по проект на АГКК - “Синхронизиране на регистрите в АГКК” по договор с рег. № 14-32-23 от 01.09.2014 г. Приоритетна ос: III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“ Подприоритет: 3.2 „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост“ Бюджетна линия: BG051PO002/14/3.2-06

VI.2) Допълнителна информация

Поради приключване на програмният период, изпълнението на договора се финансира със средства от бюджета на АГКК.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник №1 - "ЕСРИ България" ООД, гр. София с оферта, постъпила на 11.08.2015 г., в 09.30 часа, вх. № 99-260; Участник №2 - "Мапекс" АД, гр. София с оферта, постъпила на 11.08.2015 г., в 13.46 часа, вх. № 99-263; Участник №3 - "Бул Ес Ай" ООД, гр. София с оферта, постъпила на 11.08.2015 г., в 14.35 часа, вх. № 99-264;