Версия за печат

00115-2015-0039

BG-Русе: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Ивайло Иванов - началник отдел УССВТ, България 7000, Русе, Тел.: 082 881658, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 831143

Място/места за контакт: отдел УССВТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/149/index.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособени позиции: 1. Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица – приложение № 1. 2. Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания – приложение №2-А и приложение № 2-Б; 3. Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери – приложение №3

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197600, 30199000, 22810000, 22850000, 22851000, 30197220, 22852000, 22852100, 30124400, 24910000, 30194100, 30197320, 30197321, 30141200, 44424200, 30197330, 30234100, 39241200, 37823200, 30193000, 30192300, 30125100, 30125110, 30125120

Описание:

Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри от хартия или от картон
Класьори и аксесоари за тях
Класьори
Кламери
Папки за сортиране
Папки за досиета
Кутии с телчета за телбод
Лепила
Чертожни линии (шаблони)
Телбод машинки
Антителбод
Настолни калкулатори
Леплива лента
Перфоратори
Магнитни дискове
Ножици
Паус
Органайзери и принадлежности
Намастилени ленти
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
212367.93 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за доставка (час); тежест: 30
Показател: Срок за реакция (час); тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 700473 от 02.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЗОП-18 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица – приложение № 1
V.1) Дата на сключване договора
01.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис експрес сървис АД, ЕИК: 201380867, Западна промишлена зона, ул. Уста Кольо Фичето, 17, България 9000, Варна, Тел.: 052 579913

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 13333.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11551.69 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ЗОП-17 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания
V.1) Дата на сключване договора
01.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Транс КО 04 ЕООД, ЕИК: 131230324, бул. Цариградско шосе, 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 85000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 64858.48 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ЗОП-15 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери
V.1) Дата на сключване договора
26.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Тех - нет ЕООД, ЕИК:, ул. Митрополит Григорий, 6,, България 7000, Русе, Тел.: 082 520337

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 173333.34 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 135957.76 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ТРАНС КО 04“ ЕООД, гр. София, 1784, бул. „Цариградско шосе“, 139, тел.: 02 97 66 896; „ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС“ АД, гр. Варна, Западна промишлена зона, ул. „Уста Кольо Фичето“, 17, тел.: 052 579 913; „АТС БЪЛГАРИЯ“ ООД, гр. София, ж.к. „Младост“, ул. „Димитър Моллов“, 16, тел.: 02 975 20 93; „ЕВРО ПРОЕКТ ПАРТНЪРС“ ЕООД, гр. София, бул. „Свети Климент Охридски“, 35, тел.: 0885 872 378; „ТЕХ - НЕТ“ ЕООД, гр. Русе, ул. Митрополит Григорий“, 6, тел.: 082 520 337 „КУКУДА ГРУП“ ООД, гр. София, 1517, ул. „Бесарабия“, 108, тел.: 0700 155 08 „ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, гр. Попово, 7800, ул. „Райко Даскалов“, 16, тел.: 082 822 800


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор