Версия за печат

02709-2016-0047

BG-Видин: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СЗДП ТП ДГС ВИДИН, ул.Яворов №1 ет.4, За: Биляна Иванова Илиева, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 600988, E-mail: dlvidin@abv.bg

Място/места за контакт: СЗДП ТП ДГС ВИДИН

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.szdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: стопанисване и опазване на ГТ държавна собственостДруго (моля пояснете): стопанисване и опазване на ГТ държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Видин за срок от 36месеца

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Видин,Административна сграда на ТП ДГС Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Видин за срок от 36месеца

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30192000, 30199000, 30197000, 30124000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване
Части и аксесоари за офис техника


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2045.53 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 720323 от 17.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 187 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Видин за срок от 36месеца
V.1) Дата на сключване договора
16.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Веселин Балев ЕООД ЕИК 114616366, ул.Дойран №63А, РБългария 5800, Плевен, Тел.: 064 802442

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2045.53 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2045.53 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. «Веселин Балев»ЕООД ,ЕИК 114616366 със седалище и адрес на управление: гр.Плевен,5800, ул.»Дойран»№63а, представлявано от Веселин Иванов Балев в качеството му на управител,ЕГН6704204061 2. « Елтех«ЕООД,ЕИК 040470310 със седалище и адрес на управление :гр.Димитровград,ул.”Димитър Благоев”№1,представлявано от Кирил Савов Савов в качеството му на управител,ЕГН 6210161103 3. « Хорека Логистик»ООД, ЕИК201718799 със седалище и адрес на управление :гр.София,жк.”Борово”бл.231,ап.69,представлявано от Ангел Любенов Кипров в качеството му на управител,ЕГН 6404246328


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор