Версия за печат

00728-2016-0014

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695018

Народно събрание на Република България, пл. Народно събрание № 2, За: Екатерина Георгиева, Република България 1169, София, Тел.: 0359 29392459, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 0359 29809677

Място/места за контакт: дирекция Управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

Адрес на профила на купувача: www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/344.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695018

Народно събрание на Република България, пл. Княз Александър I, № 1, За: Екатерина Георгиева, Република България 1169, София, Тел.: 0359 29392459, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 0359 29809677

Място/места за контакт: дирекция Управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.parliament.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695018

Народно събрание на Република България, пл. Княз Александър I, № 1, За: Екатерина Георгиева, Република България 1169, София, Тел.: 0359 29392459, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 0359 29809677

Място/места за контакт: дирекция Управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.parliament.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695018

Народно събрание на Република България, пл. Княз Александър I, № 1, За: Радостина Кирилова, Република България 1169, София, Тел.: 0359 29393059, E-mail: r.kirilova@parliament.bg

Място/места за контакт: отдел Обща канцелария

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Законодателна дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Строително-монтажни работи (СМР) - преустройство на зала „Света София” в пленарна зала в сградата на Народното събрание – София, пл. „Княз Александър І” № 1

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
сградата на Народното събрание, София, пл. „Княз Александър І” № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Строително-монтажни работи (СМР) - преустройство на зала „Света София” в пленарна зала в сградата на Народното събрание – София, пл. „Княз Александър І” № 1

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно инвестиционен проект във фаза работен и приложени към документацията количествени сметки. Стойността на настоящата обществена поръчка не може да надвишава 18480000 лв. без ДДС. В прогнозната стойност посочена по-долу, а именно 19536000 лв. без ДДС, е включена сума в размер 1056000 лева без ДДС, която при необходимост да се използва за повторение на строителство от същия изпълнител след възлагане по реда и условията на чл. 164, ал. 1, т. 12 ЗОП.

Стойност, без да се включва ДДС
19536000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 % (пет процента) от стойността му. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.В случай, че е парична сума, гаранцията се внася в сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. Възложителят задържа гаранцията при условията на проекта за договор.Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Възложителя и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Банковата гаранция е със срок на валидност равен на най-дългия гаранционен срок от офертата на изпълнителя. Текстът й задължително се съгласува с Възложителя. Възложителят упражнява правата си по гаранцията при условията на проекта за договор.Застраховката, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя, е със срок на валидност до изтичане на най-дългия гаранционен срок от офертата на изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Възложителят упражнява правата си по застраховката при условията на проекта за договор.Възложителят освобождава гаранцията при условията, посочени в договора. 2. При извършване на плащането по договора Възложителят изисква представяне на гаранция, обезпечаваща 100 % от авансово предоставените средства. Авансът, който Възложителят плаща на Изпълнителя е в размер на 5 % от стойността на договора. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В случай, че е парична сума, гаранцията се внася в сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. Банковата гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства, се издава в полза на Възложителя и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Банковата гаранция е със срок на валидност равен на срока на договора, удължен с два месеца. Текстът й задължително се съгласува с възложителя. Възложителят упражнява правата си по гаранцията при условията на проекта за договор. Застраховката, която обезпечава авансово предоставените средства, следва да покрива пълната отговорност на изпълнителя за тези средства. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Същата е със срок на валидност равен на срока на договора, удължен с два месеца. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Възложителят упражнява правата си по застраховката при условията на проекта за договор. Гаранцията, обезпечаваща авансово предоставените средства, се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране.Плащането на цената ще се извършва в български левове по банков път, както следва: а) 5% (пет процента) от общата стойност на строително-монтажните работи, предмет на договора, с ДДС – в срок от 12 (дванадесет) работни дни от сключване на договора срещу представена 100 % гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства във форма по избор на изпълнителя. Гаранцията, независимо от формата, ще се намалява при всяко междинно плащане по буква „б“ със стойност, пропорционална на платения аванс – 5 % от общата сума с ДДС на съответния акт за завършени СМР (намалението е по преценка на изпълнителя); б) Междинни плащания на база актовете за завършени СМР в размер 90 % от общата стойност на всеки месечен акт с ДДС – в срок 15 (петнадесет) календарни дни след датата на подписването му от страните. (От стойността на всеки месечен акт ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си приспада сума, пропорционална на платения аванс - в размер 5 % от общата сума на съответния акт за завършени СМР, и задържа сума в размер 5 % от общата сума на съответния акт за изпълнени СМР); в) Остатъкът до 100 % от дължимата сума с ДДС - в срок от 15 (петнадесет) календарни дни от съставяне на заключителен протокол за изпълнение на СМР.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

В предмета на поръчката е включена информация, подлежаща на класификация като „държавна тайна“ . В хода на изпълнение на договора, избраният изпълнител (и неговите подизпълнители) ще получава и работи с документи, съдържащи класифицирана информация. Нивото на класификация за сигурност на информацията във връзка с изпълнението на договора е „Поверително“ на основание (прил. І към чл.25, раздел ІІ т.21 и раздел ІІІ, т.4) от Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ). Кандидатът следва да има валидни удостоверение по индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ до ниво най-малко „Поверително”, разрешения за достъп до класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително” на лицата, на които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора, свързано с класифицирана информация, в т.ч. на лицата по т. 4 от раздел ІIІ.2.3 на настоящото обявление, на лицата по чл. 157, ал. 4 ЗОП и чл. 40, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки и в случай, че е приложимо - за лицето, което подава офертата, когато не е законният представител на кандидата, както и сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително”, осигуряваща възможност за обработка, съхранение и предаване на такава информация. При изпълнението на обществената поръчка изпълнителят (в приложимите случаи и неговите подизпълнители) следва да спазва специфичните изисквания за защита на класифицираната информация, посочени в проекта за договор.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В ограничената процедура може да участва кандидат, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на възложителя. Кандидатът в ограниченaта процедура следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите за изпълнение на строежи първа категория. За доказване на това изискване кандидатът представя валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за първа категория строежи. Възложителят отстранява от участие кандидата, за когото са налице обстоятелствата по чл. 157, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2, 4, 5 и 6 ЗОП, чл. 101, ал. 11 ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС. За доказване липсата на посочените обстоятелства кандидатът представя декларации. Заявленията за участие в ограничената процедура включват: 1. списък на документите; 2. данни за ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. декларации за обстоятелствата по чл. 157, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2, 4, 5 и 6 ЗОП, чл. 101, ал. 11 ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС. 4. доказателства по чл. 158, ал. 7 ЗОП - за съответствие с поставените критерии за подбор, подробно описани в раздел III.2.1, III.2.2, III.2.3. от настоящото обявление. 5. при участници обединения (ако има такива) – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За подизпълнителите не следва да са налице основанията за отстраняване по чл. 157, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2, 4, 5 и 6 ЗОП, чл. 101, ал. 11 ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС, относими към кандидата. За доказване липсата на посочените обстоятелства се представят декларации. Когато при изпълнението на обществената поръчка кандидатът ще използва подизпълнител(и) в офертата си той посочва вида и дела на работите, които ще бъдат възложени на подизпълнители и/или предложените подизпълнители и документите, с които се доказва спазването на изискванията за подбор за всеки от тях съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка за общия оборот и за оборота от строителство за последните три приключили финансови години поотделно, в зависимост от датата, на която кандидатът е създаден или е започнал дейността си; 2. Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност" с минимално покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Кандидатът следва да има реализиран минимален общ оборот в размер 36 000 000 (тридесет и шест милиона) лева, в това число минимален оборот от строителство в размер 30 000 000 (тридесет милиона) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си; 2. Кандидатът следва да има застраховка "Професионална отговорност" с минимално покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка за общия оборот и за оборота от строителство за последните три приключили финансови години поотделно, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си; 2. Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност" с минимално покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Критериите за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Реализиран минимален общ оборот в размер 36 000 000 (тридесет и шест милиона) лева, в това число минимален оборот от строителство в размер 30 000 000 (тридесет милиона) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си; 2. Застраховка "Професионална отговорност" с минимално покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Критериите за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; 2. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 3. Валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство; 4. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата от списъка; 5. Копие на удостоверение по индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ до ниво най-малко „Поверително”; копия на разрешения за достъп до класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително” на лицата, на които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора, свързано с класифицирана информация, в т.ч. на тези по т. 4. от настиоящия раздел и списък на същите; списък на лицата по чл. 157, ал. 4 ЗОП и чл. 40, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки и в случай, че е приложимо - за лицето, което подава офертата, когато не е законният представител на кандидата и копия на разрешенията им за достъп до класифицирана информация до ниво най-малко "Поверително"; копие на сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително”, осигуряваща възможност за обработка, съхранение и предаване на такава информация.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Кандидатът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на заявлението; *Под идентично или сходно да се разбира строителство, реконструкция и/или реставрация и основен ремонт на сгради за обществено обслужване. Кандидатът да е изпълнил строително-монтажни работи на тези сгради по всички части, както следва: Архитектура, Конструкции, Водоснабдяване и канализация, Електрически инсталации, Топлоснабдяване, Отопление, вентилация и климатизация, като поне един от обектите е с РЗП - мин. 8000 м2; 2. Кандидатът следва да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 3. Кандидатът следва да прилага стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство; 4. Кандидатът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката както следва: минимум 6 (шест) експерти с висше образование, с квалификация и съответна специалност, както следва: технически ръководител с квалификация съгл. чл. 163а ЗУТ; Специалист Архитектура с квалификация „архитект“ и 4 (четирима) специалисти с квалификация „инженер“ по Конструкции, ВиК; ОВиК и Електро инсталации; 5. Кандидатът следва да има валидни удостоверение по индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ до ниво най-малко „Поверително”, разрешения за достъп до класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително” на лицата, на които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора, свързано с класифицирана информация, в т.ч. на тези по 4. от настоящия раздел, на лицата по чл. 157, ал. 4 ЗОП и чл. 40, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки и в случай, че е приложимо - за лицето, което подава офертата, когато не е законният представител на кандидата, както и сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително”, осигуряваща възможност за обработка, съхранение и предаване на такава информация.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; 2. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 3. Валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство; 4. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата от списъка; 5.Копие на удостоверение по индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ до ниво най-малко „Поверително”; копия на разрешения за достъп до класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително” на лицата, на които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора, свързано с класифицирана информация, в т.ч. на тези по т. 4. от настиоящия раздел и списък на същите; списък на лицата по чл. 157, ал. 4 ЗОП и чл. 40, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки и в случай, че е приложимо - за лицето, което подава офертата, когато не е законният представител на кандидата и копия на разрешенията им за достъп до класифицирана информация до ниво най-малко "Поверително"; копие на сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително”, осигуряваща възможност за обработка, съхранение и предаване на такава информация. Критериите за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на заявлението; *Под идентично или сходно да се разбира строителство, реконструкция и/или реставрация и основен ремонт на сгради за обществено обслужване. Да е изпълнил строително-монтажни работи на тези сгради по всички части, както следва: Архитектура, Конструкции, Водоснабдяване и канализация, Електрически инсталации, Топлоснабдяване, Отопление, вентилация и климатизация, като поне един от обектите е с РЗП - мин. 8000 м2; 2. Да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 3.Да прилага стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство; 4. Да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката както следва: минимум 6 (шест) експерти с висше образование, с квалификация и съответна специалност, както следва: технически ръководител с квалификация съгл. чл. 163а ЗУТ; Специалист Архитектура с квалификация „архитект“ и 4 (четирима) специалисти с квалификация „инженер“ по Конструкции, ВиК; ОВиК и Електро инсталации; 5. Подизпълнителят следва да има валидни удостоверение по индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ до ниво най-малко „Поверително”, разрешения за достъп до класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително” на лицата, на които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора, свързано с класифицирана информация, в т.ч. на тези по 4. от настоящия раздел, на лицата по чл. 157, ал. 4 ЗОП и чл. 40, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки и в случай, че е приложимо - за лицето, което подава офертата, когато не е законният представител на кандидата, при необходимост - копие на сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво най-малко „Поверително”, осигуряваща възможност за обработка, съхранение и предаване на такава информация. Критериите за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 85
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
01.07.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В прогнозната стойност, посочена в т. II.2.1 от настоящото обявление, е включена сума в размер 1056000 лева без ДДС, която при необходимост да се използва за повторение на строителство от същия изпълнител след възлагане по реда и условията на чл. 164, ал. 1, т. 12 ЗОП. Срокът за изпълнение на СМР е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ