Версия за печат

00647-2016-0010

BG-София: 21 - Юридически услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски № 17, За: Катя Георгиева - ст. юрисконсулт дирекция ПООП, Република България 1040, София, Тел.: 02 9400985, E-mail: k.georgieva@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Министерство на културата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на експерт обществени поръчки по проект: 15.2.1.087 "Организация, управление и маркетинг на общо културно наследство между България и Румъния", по Програма Interreg VA Румъния-България”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изготвяне и окомплектоване на документации за провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно изискванията на ЗОП по следните дейности: Договор 1 - „Проектиране, разработване и представяне на съвместния документ за политиката, съвместен план за действие, обучение на 6 експерти, десетгодишна Стратегия за организация, управление и маркетинг на общото културно наследство за държавните и частните заинтересовани страни в региона , 15-годишена Стратегия и план за мониторинг, създаване на Институт за управление и развитие на общ марков културен и туристически продукт за Общото Културно наследство, осигуряване на 6 ключови експерта за 6 двудневни обучителни семинара, организирани от ПП4.”; Договор 2 – „Създаване на 3 пилотни проекта: Организация, управление и продажба на маркови продукти на културното наследство, въз основа на общото архитектурно и археологическо културно наследство в селските райони / НАТУРА 2000; Организация, управление и продажба на маркови продукти на културното наследство, базирани на общото материално културно наследство в градската среда (музеи, художествени галерии) и Организация, управление и маркетинг на маркови продукти на културното наследство, базирани на нематериалното културно наследство в градските и селските / НАТУРА 2000 среди, като например продукти от музикални и традиционни фестивали“; Договор 3 – „Заснемане на обучението, организирано от ПП2 , осигуряване на флаш памети за всички участници, както и допълнителни печатни консумативи за обучение, чанти, химикалки, брандирани консумативи и наем на зала“; Договор 4 – „Кампания и публичност”; Договор 5 – ”Одит на проекта”; Договор 6 - „Доставка на оборудване” ;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
31000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г)

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД11-03-32 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
11.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

адв. Венцислав весков Бенов, ж.к. Младост 4, бл. 471, вх. 3, ет. 1, ап. 64, Република България 1715, София, Тел.: 0884 742281, E-mail: ventsislav.benov@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект: 15.2.1.087 "Организация, управление и маркетинг на общо културно наследство между България и Румъния", по Програма Interreg VA Румъния-България

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Венцислав Весков Бенов, адрес гр. София, ж.к. Младост 4, бл. 471, вх. 3, ет. 1, ап. 64


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

к) Предмет на поръчката са услугите, посочени в Приложение № 3 към ЗОП.

Министерството на културата, в качеството си на бенефициент по Програма „Interreg VA Румъния-България”, е идентифицирал нуждата от външна експертиза при изготвяне на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за възлагане изпълнението на дейностите по проект: 15.2.1.087 "Организация, управление и маркетинг на общо културно наследство между България и Румъния", по програма Interreg VA Румъния-България”. В тази връзка, тъй като Възложителят не разполага с достатъчен брой юристи, които да изпълняват в пълен обем тази дейност се налага да бъде привлечен външен изпълнител. Услугата, предмет на настоящата поръчка, попада в категория № 21 от Приложение № 3 към чл.5, ал.1, т.2 от ЗОП - юридически услуги. Стойността на поръчката не надвишава прага по чл.14, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Това дава възможност поръчката да бъде възложена по реда на чл. 90, ал.1, т.13 от ЗОП.