Версия за печат

00145-2016-0006

BG-Видин: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Национален осигурителен институт - Видин, ул. Пазарска №4, За: Цветанка Дичева, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 605390, E-mail: vidin@nssi.bg, Факс: 094 605340

Място/места за контакт: ТП на НОИ-Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/vid/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=225&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fvid%2F2014%2F05%2D2016%2D1015%2D05%2D19&RecSrc=%2Ftp%2Fvid%2F2014%2F05%2D2016%2D1015%2D05%2D19.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП на НОИ - Видин, гр. Видин, ул. "Пазарска" №4
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряване на ежедневната административна дейност на Териториално поделение на Националния осигурителен институт - Видин, чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение № 1 и 2 (“Списък на канцеларските материали по видове и прогнозни количества”) и представен от изпълнителя каталог на предлаганите от него канцеларски материали по обособена позиция №1. Възложителят прилага чл. 16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и обявява, че обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30199000, 22851000, 30199710, 30197220

Описание:

Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Класьори
Отпечатани пликове
Кламери

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1934.53 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 715073 от 22.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-05-4 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №1
V.1) Дата на сключване договора
27.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Фобс БГ ЕООД, БУЛСТАТ: 200312685, бул. Г. С. Раковски №16, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 0391 61043, Факс: 0391 94180

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 434.94 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История 1005-05-5 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин, по обособени позиции: Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2
V.1) Дата на сключване договора
27.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Фобс БГ ЕООД, БУЛСАТ 200312685, бул. Г. С. Раковски №16, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 0391 61043, Факс: 0391 94180

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1499.59 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Фобс БГ ЕООД, гр. Хасково, БУЛСТАТ 200312685 ЕТ Пешо - 91 - П. Кръстев, гр. Видин, БУЛСТАТ 030053119


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор