Версия за печат

00010-2016-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставки на медицински изделия: ангиографски, кардиологични, кардиостимулатори и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на „Отделение по инвазивна кардиология“, „Клиника по съдова хирургия и ангиология“, „Отделение за лечение на вродени сърдечни малформации“ и „Отделение по кардиостимулация“ при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място за изпълнение на поръчката: склада на болничната аптека на УМБАЛ Света Екатерина ЕАД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински изделия: ангиографски, кардиологични, кардиостимулатори и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на „Отделение по инвазивна кардиология“, „Клиника по съдова хирургия и ангиология“, „Отделение за лечение на вродени сърдечни малформации“ и „Отделение по кардиостимулация“ при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33111730, 33124130, 33141000, 33141110, 33141310, 33170000, 33181100, 33182210, 33182220, 33182240, 33190000, 33697000

Описание:

Медицински консумативи
Принадлежности за ангиопластика
Принадлежности за диагностика
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
Превръзки
Спринцовки
Анестезия и реанимация
Уреди за хемодиализа
Пейсмейкъри
Сърдечна клапа
Части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност
Различни медицински уреди и изделия
Медицински препарати, с изключение на зъболекарските консумативи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
955483 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 044 - 075711 от 04.03.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 009 - 011285 от 14.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-75 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: “Доставки на медицински изделия:ангиографски, кардиологични, кардиостимулатори и принадлежности по смисъла на ЗМИ, по следните обособени позиции и ном. от ОП, подробно описани в раздел VI.2. от настоящото обявление
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.04.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

26

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МЕДИМАГ ЕООД, ЕИК 200957741, ж.к. Манастирски ливади-Изток, ул. Димитър Сагаев №19, България 1404, София, Тел.: 02 9582180, Факс: 02 9582181

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 955483 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът обхваща следните номенклатури от обособена позиция №I – ном. №№ 44,55,57,58,59,60,61,62,64,132,144,145,178,179,204,210,211,213,218,238,294,295,298. Срокът за изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. «ЮНИМЕДИКА» ЕООД, гр. София, бул. «Шипченски проход» бл. 247, ап.33; 2. „ИНФОМЕД” ЕООД, гр. София, бул. «Витоша» №81-83; 3. «ПРОХЕЛТ» ЕООД, гр. София, бул. «Прага» № 40; 4. «МЕДИКЪЛ БРИДЖ» ООД, гр. София – 1164, ул. Златовръх № 13, вх.1, ет. 4, ап. 4; 5. «МЕДИКЪЛ ИМИДЖ» ООД, гр. София, ул. «Франсис Пресансе» № 15; 6. «КУАНТУМ МЕДИКЪЛ» ООД, гр. София, бул. «Драган Цанков» № 36, Интерпред СТЦ, офис 117. 7. «МЕДИЦИНСКА ТЕХНИКА ИНЖЕНЕРИНГ” ООД, гр. София-1750, ж.к. „Младост 1” бл. 28Б, ул. „Димитър Моллов”; 8. «ГАМИДОР БЪЛГАРИЯ” ООД, гр. София-1408, бул. „Витоша“ №152, ет.2, ап.6; 9. „РСР” ЕООД, гр. София - 1606, ул. „Виктор Григорович» №3, вх.1, ет.1, ап.2; 10. Оферта с вх. № 10/09.02.2016 г. е подадена в 08,26 ч. от «СОФИНФОРМПРОДУКТ-ГРОЗДАНОВ» ЕООД; 11. «ПАРАМЕДИКА» ООД, гр. София, жк «Младост» бл. 86, ет.4, ап.10; 12. «БУЛМЕД 2000» ЕООД, гр. София – 1680, кв. Бели брези, ул. «Хайдушка гора» № 59-61; 13. «ЕЛПАК- ЛИЗИНГ»ЕООД, гр. Варна, ул. Иван Богоров № 12; 14. «ДЕВИМЕД» ООД, гр. София, ул. «Николай Лилиев» № 34; 15. «КАРДИО МЕДИКАЛ» ЕООД, гр. София, бул. «Цар Борис III» № 23; 16. „ЕКОС МЕДИКА”ООД, гр. София – 1618, ул. „Голям Братан“ № 8, за участие по следните обособени позиции и номенклатури към тях: обособена позиция № I, ном. №№ 1, 2, 3, 7, 8, 9, 20, 37, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 69, 77, 80, 81, 89, 90, 108, 121, 157, 158, 159, 166, 172, 174, 199, 208, 235, 236, 278, 279, 343, 375, 376, 377 и обособена позиция № II, ном. №№ 33, 34, 35, 57, 60, 61, 73 и 84. 17. „НОВИМЕД» ООД, гр. София-1404, жк. «Манастирски ливади» Б, бл. 65, сгр. Евроцентър, ет. 2; 18. „МЕДИМАГ“ ЕООД, гр. София-1404, жк „Манастирски ливади-Изток“, ул. „Димитър Сагаев“ № 19; 19. „МАРИМПЕКС-7“ ЕООД, гр. София-1612, бул. „Цар Борис III“ №54; 20. „АПЕКС МЕДИКА“ ООД, гр. София, ж.к. „Красно село“, Борово, бл.214, вх.В, ет.2, ап.40,; 21. «ХЕЛМЕД БЪЛГАРИЯ» ЕООД, гр. София – 1309, бул. «Цар Симеон» № 20; 22. „СОЛОМЕД” ЕООД, с.Лакатник 2272, общ. Своге, ул. «Христо Ботев» №44; 23. «ИНТЕРАГРО-90» ЕООД, гр. София - 1309, ж.к. Илинден, бул. «Александър Стамболийски» № 190, бл. 55, вх. «Б», ап. 34; 24. „ИСТЛИНК БЪЛГАРИЯ” ООД, гр. Пловдив, ул. «Йордан Йовков» №9; 25. „ВЕГА МЕДИКАЛ” ЕООД, гр. София-1700, бул. «Симеоновско шосе» №93Б, вх.Б, ет.3; 26. „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ» АД, гр. София 1220 , ул."Лъчезар Станчев" №5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда А, ет.12.