Версия за печат

00585-2016-0001

BG-Русе: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Русенски университет Ангел Кънчев, ул. Студентска, № 8, За: Стефка Стоянова Станчева - гл. експерт обществени поръчки, Република България 7017, Русе, Тел.: 082 888448, E-mail: procurement@uni-ruse.bg, Факс: 082 888570

Място/места за контакт: Русенски университет Ангел Кънчев, Ректорат, ІІ етаж, кабинет 1,330

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.uni-ruse.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://www.uni-ruse.bg/procurements/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка и гаранционно поддържане на персонални компютри и оборудване, необходими за обслужване на дейностите в Русенски университет „Ангел Кънчев“, както и за реализацията на национални проекти и такива, съфинансирани от Европейския съюз, изпълнявани от Русенски университет „Ангел Кънчев“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Русенски университет „Ангел Кънчев”, гр. Русе, ул. „Студентска” №8, отдел “Център за Информационно и Компютърно Обслужване“ (ЦИКО) и по изключение и ако технически причини налагат това, на друго място изрично посочено от Възложителя.
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Предметът на договора по обособена позиция №1 от поръчката с предмет "Настолни компютри обхваща: а) Периодична доставка на настолни компютри, както следва : - Настолен компютър А1 - Настолен компютър А2 - Настолен компютър А3 - Настолен компютър А4 - Настолен компютър А5 При изпълнението на доставката на стоките, в момента на предаването, се подписва двустранен протокол за предаване и приемане. b) гаранционно сервизно обслужване на техническото оборудване - в сроковете, посочени в Техническо предложение - Приложение 2 към договора и при условията на чл.8 от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213000

Описание:

Персонални компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
99700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

0585-2016-0001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 707588 от 14.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 95В00-43 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Настолни компютри
V.1) Дата на сключване договора
14.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Семинари 2000 ЕООД, ул. Ниш, №18, ет.5, ап.10, Република България 7000, Русе, Тел.: 0889 252502, E-mail: seminari2000@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 99700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 99700 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на поръчката се осигурява с бюджетни средства на Възложителя, както и с такива, осигурени по бъдещи национални проекти и такива, съфинансирани от Европейския съюз, изпълнявани от Русенски университет „Ангел Кънчев“ по време на действие на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За обособена позиция №1 с предмет Настолни компютри са подадени 8 броя оферти, както следва: 1. "ДИДЖИТЕК" ООД, ЕИК:030007837 2. "ГАМА/СОФИЯ" ЕООД, ЕИК:030232620 3. "КОНТРАКС" ЕАД, ЕИК:175415627 4. "СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ" АД, ЕИК:121814067 5. "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД, ЕИК:201741844 6. "ТЕМПУС.БГ" ЕООД, ЕИК:200243612 7. "САПИЕНТ" ЕООД, ЕИК: 201171593 8. "СЕМИНАРИ 2000" ЕООД, ЕИК:203427194


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор