Версия за печат

01441-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130047747

Център за развитие на човешките ресурси, ул. Граф Игнатиев №15, ет. 4, За: Антоанета Пакова, България 1000, София, Тел.: 02 9155088, E-mail: apakova@hrdc.bg, Факс: 02 9155049

Място/места за контакт: ул. Граф Игнатиев №15, ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.hrdc.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.hrdc.bg/profile/.

Електронен достъп до информация: http://www.hrdc.bg/profile/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Изработка на печатни рекламни материали за нуждите на ЦРЧР“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на рекламни и печатни материали за нуждите на Център за развитие на човешките ресурси, съобразно изискванията, посочени в техническата спецификация и документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
543346.6 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 193 - 347308 от 03.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-ЗОП-03 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.04.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Лозана” ЕАД, ул. Страхил войвода No 2, България 1124, София, Тел.: 02 9486018

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 844390.4 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 543346.6 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ЕА ПРИНТ“ ООД, „ЛОЗАНА“ ЕАД, „ТРАНС КО 04“ ЕООД, „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД, „ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД, “ПАТОВ И ДЪЩЕРИ“ ЕООД, „БМ АДВАЙЗ“ ЕООД, „ЕВРО-КОНСУЛТ 2020“ ЕООД, „ЕВРО ПРОЕКТ ПАРТНЪРС“ ЕООД