Версия за печат

02718-2016-0013

BG-Пазарджик: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800049

Южноцентрално държавно предприятие гр.Смолян,Териториално поделение Държавно горско стопанство Пазарджик, бул.Александър Стамболийски №50, За: Яница Таушанова-Мирева-юрисконсулт на ТП ДГС Пазарджик, РБългария 4400, Пазарджик, Тел.: 034 444099, E-mail: dgspazardjik@ucdp-smolian.com, Факс: 034 444075

Място/места за контакт: Държавно горско стопанство Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://ucdp-smolian.com;dgspazardjik.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=902.

Електронен достъп до информация: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=902.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите-управление,възпроизводство,ползване и опазване,съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна на работниците и служителите в ТП ДГС „Пазарджик” за 24 месеца”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС "Пазарджик",находяща се на адрес гр.Пазарджи,бул."Александър Стамболийски" №50.
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на процедурата е:„Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна на работниците и служителите в ТП ДГС „Пазарджик” за 24 месеца”.Номиналната максимална стойност на месечния ваучер за храна е в размер на 60 (шестдесет) лева за всеки работник или служител в трудово-правни отношения или приравнени такива,съгласно КТ.Прогнозният брой на правоимащите лица е 86 /осемдесет и шест/.Ваучерите ще бъдат предоставяни за период от 24 месеца,считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката.Количествата на необходимите номинали и брой ваучери ще бъдат заявявани от Възложителя в края на всеки месец чрез писмена заявка.Заявките ще се изготвят на типови персонализирани бланки за заявка (поръчка),предоставени на Възложителя от фирмата-оператор при подписването на договора.Предоставянето на ваучерите на Възложителя,трябва да бъде извършено в срок до 5 работни дни от датата на заплащане на номиналната стойност и възнаграждението за отпечатване и доставка на ваучерите за храна,съгласно чл.13,ал.2 и ал.4 от Наредба № 7/09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор.Пратките с поръчаните ваучери да бъдат опаковани в пликове и предоставяни единствено на определеното и упълномощено от Възложителя лице при подписване на договора,като операторът гарантира сигурността и сроковете на доставка.Предлаганите ваучери да бъдат със срок на валидност за съответната календарна година.Ваучерите доставяни за последния месец от договора да имат валидност още един месец след неговото приключване.Възложителят изисква обезпеченост с търговски обекти в териториалния обхват на общ.Пазарджик-минимум петнадесет обекта на територията на общ.Пазарджик,от които минимум два за търговия с месо/месарници и колбасарници/ и тринадесет обекта за търговия с храни.Номиналната стойност на един от ваучерите,които ще бъдат предоставяни на едно лице за един месец е 60 /шестдесет/ лева,а общата номинална стойност за 86 лица,за 24 месеца е 125 000.00 лв./сто двадесет и пет хиляди лева/ без включено ДДС.Изискванията за качество на ваучерите и прогнозният им брой копюри са посочени в Техническа спецификация–Приложение №13 от съответстващата документация.Дейностите по поръчката ще се извършват до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката или до изтичане срока на договора.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 022 - 035346 от 02.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДТ-41 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: : „Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна на работниците и служителите в ТП ДГС „Пазарджик” за 24 месеца”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Български пощи” ЕАД,ЕИК:121396123, Район Студенстки град,ул. Акад. Стефан Младенов №1,бл.31, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9493280, E-mail: info@bgpost.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 125000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„Български пощи” ЕАД, 2.„Етап-Адресс” АД, 3.„Кауфланд Сървис” ЕООД, 4.„Томбоу България” ООД, г. и 5.„Идънред България” АД.