Версия за печат

04610-2016-0001

BG-град София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

„Диагностично-консултативен център XII – София” ЕООД, град София, Столична община, район „Люлин”, ул. „Кореняк” № 17, За: Иванка Атанасова, счетоводител, България 1324, град София, Тел.: 02 9271435, E-mail: dkc12.sofia@abv.bg

Място/места за контакт: град София, Столична община, район „Люлин”, ул. „Кореняк” № 17

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dkc12.gss.bg..

Адрес на профила на купувача: http://dkc12.gss.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медицинска апаратура за „Диагностично - консултативен център XII - София” ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Двете бази на „ДКЦ XII - София” ЕООД, съответно: База 1, с адрес: град София, район „Люлин”, ул. „Кореняк” № 17 и База 2, с адрес: град София, район „Люлин”, бул. „Проф. Александър Станишев” № 17
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация на медицинска апаратура за „Диагностично - консултативен център XII - София” ЕООД и обучение на персонала. Апаратурата включва: 1. Ехограф - 15" висока резолюция; пълна гама грансдюсери за АГ кабинет– 1 брой; 2. Стереоколпоскоп за АГ кабинет – 1 брой; 3. Фетален монитор за АГ кабинет – 1 брой; 4. Гинекологичен стол за АГ кабинет – 1 брой; 5. Автоматичен хематологичен анализатор за Клинична лаборатория – 1 брой; 6. Полуавтоматичен коагулометър за КЛ – 1 брой; 7. Полуавтоматичен имунологичен анализатор за КЛ– 1 брой; 8. Автоматичен имунологичен анализатор за КЛ – 1 брой; 9. Апарат за лазертерапия за Физиотерапия – 1 брой; 10. Уред за пасивно раздвижване на долен крайник - коляно, бедро и глезен с памет за Физиотерапия – 1 брой; 11. Графичен рентгенов апарат за Рентгенов кабинет – 1 брой; 12. Рентгенов апарат за мамографски изследвания за Рентгенов кабинет – 1 брой. Изброената медицинска апаратура следва да е в пълно съответствие с техническа спецификация, изготвена от Възложителя, приложена към документацията за участие в процедурата. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, при периодично извършващи се доставки, след писмена заявка от Възложителя, в зависимост от наличието на осигурено финансиране за всяка конкретна доставка. При отказ за финансиране по инициативата JESSICA от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД договор може да не се сключи или сключеният такъв може да се прекрати. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на пълния обем медицинска апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Срокът за изпълнение на всяка доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 60 календарни дни, считано от получаване на писмена заявка от Възложителя. Участниците следва да предложат гаранционно и следгаранционно обслужване на предлаганата апаратура. Гаранционният срок на апаратурата е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-малък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за извършена доставка, монтаж, пускане в експлоатация. Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики на медицинската апаратура, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
304220 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 714562 от 18.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:ДОП №1
V.1) Дата на сключване договора
17.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Соломед“ ЕООД, ЕИК 832018046, област София, община Своге; с. „Лакатник“, 2272, ул. „Христо Ботев“ № 44, България 2272, с. „Лакатник“, Тел.: 02 9555600, E-mail: rpetrova@solomed.eu

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 304220 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 304220 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 10%
Кратко описание
10% от общата стойност на поръчката

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка е по проект „Подобряване качеството на медицинските услуги и осигуряване на рентабилна здравна инфраструктура в „Диагностично-консултативен център XII – София” ЕООД чрез закупуване и доставка на иновативна медицинска апаратура. Проектът се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие и от Държавния бюджет на Република България по инициативата JESSICA, чрез предоставяне на заем от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Соломед“ ЕООД, ЕИК 832018046


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор