Версия за печат

00774-2016-0002

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, Р. България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/.

Електронен достъп до информация: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/dostavka-na-elektricheska-energiya-za-nuzhdite-na-obschina-stara-zagora.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Стара Загора"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Стара Загора" Предметът на поръчката включва: - Изготвяне от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране за срока на договора. Този дневен график ще бъде общ вид на очаквания часови енергиен товар. Дневният график обхваща 24 часа, започвайки от 00:00 ч. до 24:00 ч. за съответния ден. - Изпращане от Изпълнителя на почасовите дневни графици за доставка на ЕСО, в съответствие с разпоредбите на ПТЕЕ. Своевременно администриране на графиците и обмен на информация с ЕСО ЕАД. - Координиране и балансиране на количествата нетна електрическа енергия. - Регистриране на графици за доставка на електроенергия през Уеб портал. Генериране на различни справки – графично и таблично представяне на договорени и измерени количества електроенергия, небаланси. - Следене на почасовите измерени количества електроенергия в табличен и графичен вид. - Поддържане и предаване от Изпълнителя на електронна база от данни за часовото и месечното електропотребление на ОБЩИНА СТАРА ЗАГОРА. - Оказване на съдействие в процеса на регистрация обекта на Възложителя на либерализирания пазар за електрическа енергия. Възложителят няма да заплаща такса за: - Изготвяне, изпращане и регистриране от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране; - Участие в балансиращата група и санкции за излишък или недостиг на небалансите. Изпълнителят отговаря за администрирането на графиците и обмена на информация с ЕСО.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1300000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 009 - 011204 от 14.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1014 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Стара Загора"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ритъм-4-ТБ ООД; ЕИК 123655865, ул. Св. Княз Борис № 93, ет. 9, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 600945

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1300000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1300000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„Енерго – Про Енергийни услуги“ ЕООД, гр. Варна 2.„ЕВН Трейдинг Саут Ийст Юръп“ ЕАД, гр. София 3.„Мост Енерджи“ АД, гр. София 4.„Енерджи Маркет“ АД, гр. София 5.„ЧЕЗ Трейд България“ ЕАД, гр. София 6.„Енергийна Финансова Група“ АД, гр. София 7.„Енерджи МТ“ ЕАД, гр. София 8.„Ритъм-4-ТБ“ ООД, гр. Стара Загора