00044-2015-0168
Технически редакции | ||
11.05.2016 16:44 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2016 16:44 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2016 16:44 ч. : | 11/05/2016 15:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2016 16:44 ч. : | 11/05/2016 15:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2016 16:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция Пътна инфраструктрура Областно пътно управление Бургас, ул. Цариградска № 30, За: Севдалина Лазарова, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 893379, E-mail: opuburgas@abv.bg, Факс: 056 844415
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: javascript:openURL('http://www.api.bg/index.php/bg/').
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=679.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: ремонт и поддържане на републиканските пътищаДруго (моля пояснете): ремонт и поддържане на републиканските пътища
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Абонаментно обслужване на компютърна техника на Областно пътно управление-Бургас”
Техническото обслужване и ремонтът да се извършват от специализирани технически служители на Изпълнителя, разполагащи със съответната квалификация и опит. • При констатирана повреда на техниката, Възложителят подава заявка по факс, телефон или електронна поща на Изпълнителя, която съдържа информация относно вида на повреденото устройство, местонахождението на техниката, както и кратко описание на проблема. • Срокът за явяване за констатиране на повреда на техниката от Изпълнителя е не по-дълъг от четири часа след получаване на заявката от Възложителя. • След констатиране на повредата Изпълнителят информира Възложителя относно нейния характер, начина и времето, необходимо за нейното отстраняване. • При необходимост от влагане на резервни части за отстраняване на повредата, Изпълнителят е длъжен да уведоми за това Възложителя в рамките на работния ден и след негово съгласие да извърши ремонта. • Изпълнителят отстранява констатираните повреди в срок до пет работни дни, като срокът започва да тече от деня, следващ деня на полученото съгласие от Възложителя. • При невъзможност за отстраняване на проблема в срок от пет работни дни поради липса на резервна част, Изпълнителят уведомява писмено Възложителя за срока, необходим за отстраняване на повредата, който не може да бъде по-дълъг от тридесет работни дни, като за този период осигурява оборотна техника. • Абонаментното техническо обслужване и ремонта следва да се извършват съгласно технологичните изисквания установени от производителя, от квалифицирани сервизни специалисти с минимум една година гаранция за извършените ремонтни дейности. За извършените ремонтни дейности се съставя протокол. • При повторна повреда от същия характер в предоставения гаранционен срок, Изпълнителят се задължава да отстрани повредата за своя сметка. • Стойността на вложените резервни части се заплаща от Възложителя отделно от месечната абонаментна цена след представяне на надлежно изготвена фактура от Изпълнителя. • Изпълнителят се задължава да отстранява повреди на офис техниката по местонахождение. • При невъзможност за ремонтиране на техниката на място, същата се предава с приемо-предавателен протокол за ремонт на Изпълнителя. Транспорта извън чертите на гр.Бургас е за сметка на Възложителя. • Дейностите по договора се осъществяват в рамките на работното време на Възложителя. • Изпълнителя се задължава да не разгласява информация, свързана с компютърните конфигурации и софтуер на Възложителя, станали му достояние по време на работа. • Комуникацията между Възложителя и Изпълнителя относно подаване на заявки, получаване на оферти за цена на резервни части, потвърждение за закупуване и влагане на резервни части ще се осъществява по факс, e-mail или телефон. • Участникът следва да разполага с непрекъсната телефонна и интернет връзка, гарантираща аварийно обслужване. • Обслужването трябва да се извършва през работното време на Възложителя /от 08.30 ч. до 12.30 ч и от 13.00 ч. до 17.00 ч. / в сградата на ОПУ-Бургас, ул.”Цариградска” №30. Периодичната профилактика на устройствата от Таблица №1 се извършва веднъж в годината.
50000000, 34913000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
Компютърен център Бургас ООД, бул. Демокрация 78 ЕИК 812111219, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 820157, E-mail: office@ccb-bg.com, Факс: 056 820158
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.05.2016 г.
1.„КОМПЮТЪРЕН ЦЕНТЪР БУРГАС” ООД гр.Бургас; 2. „СТЕМО” ООД гр.Бургас; 3. „КОМПЛЕКС 2000” ООД гр. Бургас; 4. „КОМТЕХС БЪЛГАРИЯ” ЕООД гр.Бургас;
ПРИЛОЖЕНИЕ Г