Версия за печат

00044-2015-0168

BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктрура Областно пътно управление Бургас, ул. Цариградска № 30, За: Севдалина Лазарова, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 893379, E-mail: opuburgas@abv.bg, Факс: 056 844415

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: javascript:openURL('http://www.api.bg/index.php/bg/').

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=679.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ремонт и поддържане на републиканските пътищаДруго (моля пояснете): ремонт и поддържане на републиканските пътища

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно обслужване на компютърна техника на Областно пътно управление-Бургас”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административната сграда Областно пътно управление-Бургас, намираща се на адрес: гр. Бургас, ул. „Цариградска“ № 30, почивна база Несебър, районните пътни служби /Айтос, Карнобат, Средец, Поморие и Малко Търново/, кантон в гр.Царево и пункт за винетнти такси Лукойл
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Техническото обслужване и ремонтът да се извършват от специализирани технически служители на Изпълнителя, разполагащи със съответната квалификация и опит. • При констатирана повреда на техниката, Възложителят подава заявка по факс, телефон или електронна поща на Изпълнителя, която съдържа информация относно вида на повреденото устройство, местонахождението на техниката, както и кратко описание на проблема. • Срокът за явяване за констатиране на повреда на техниката от Изпълнителя е не по-дълъг от четири часа след получаване на заявката от Възложителя. • След констатиране на повредата Изпълнителят информира Възложителя относно нейния характер, начина и времето, необходимо за нейното отстраняване. • При необходимост от влагане на резервни части за отстраняване на повредата, Изпълнителят е длъжен да уведоми за това Възложителя в рамките на работния ден и след негово съгласие да извърши ремонта. • Изпълнителят отстранява констатираните повреди в срок до пет работни дни, като срокът започва да тече от деня, следващ деня на полученото съгласие от Възложителя. • При невъзможност за отстраняване на проблема в срок от пет работни дни поради липса на резервна част, Изпълнителят уведомява писмено Възложителя за срока, необходим за отстраняване на повредата, който не може да бъде по-дълъг от тридесет работни дни, като за този период осигурява оборотна техника. • Абонаментното техническо обслужване и ремонта следва да се извършват съгласно технологичните изисквания установени от производителя, от квалифицирани сервизни специалисти с минимум една година гаранция за извършените ремонтни дейности. За извършените ремонтни дейности се съставя протокол. • При повторна повреда от същия характер в предоставения гаранционен срок, Изпълнителят се задължава да отстрани повредата за своя сметка. • Стойността на вложените резервни части се заплаща от Възложителя отделно от месечната абонаментна цена след представяне на надлежно изготвена фактура от Изпълнителя. • Изпълнителят се задължава да отстранява повреди на офис техниката по местонахождение. • При невъзможност за ремонтиране на техниката на място, същата се предава с приемо-предавателен протокол за ремонт на Изпълнителя. Транспорта извън чертите на гр.Бургас е за сметка на Възложителя. • Дейностите по договора се осъществяват в рамките на работното време на Възложителя. • Изпълнителя се задължава да не разгласява информация, свързана с компютърните конфигурации и софтуер на Възложителя, станали му достояние по време на работа. • Комуникацията между Възложителя и Изпълнителя относно подаване на заявки, получаване на оферти за цена на резервни части, потвърждение за закупуване и влагане на резервни части ще се осъществява по факс, e-mail или телефон. • Участникът следва да разполага с непрекъсната телефонна и интернет връзка, гарантираща аварийно обслужване. • Обслужването трябва да се извършва през работното време на Възложителя /от 08.30 ч. до 12.30 ч и от 13.00 ч. до 17.00 ч. / в сградата на ОПУ-Бургас, ул.”Цариградска” №30. Периодичната профилактика на устройствата от Таблица №1 се извършва веднъж в годината.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 34913000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Различни видове резервни части

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3480 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 703574 от 18.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно обслужване на компютърна техника на ОПУ-Бургас
V.1) Дата на сключване договора
11.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Компютърен център Бургас ООД, бул. Демокрация 78 ЕИК 812111219, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 820157, E-mail: office@ccb-bg.com, Факс: 056 820158

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3480 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„КОМПЮТЪРЕН ЦЕНТЪР БУРГАС” ООД гр.Бургас; 2. „СТЕМО” ООД гр.Бургас; 3. „КОМПЛЕКС 2000” ООД гр. Бургас; 4. „КОМТЕХС БЪЛГАРИЯ” ЕООД гр.Бургас;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор