Версия за печат

02718-2016-0047

BG-Хисаря: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ХИСАР, обл. Пловдив, общ. Хисаря, гр. Хисаря, ул. Стряма № 2, За: Мина Рахова, България 4180, Хисаря, Тел.: 0882 301239, E-mail: dgshisar@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: обл. Пловдив, общ. Хисаря, гр. Хисаря, ул. Стряма № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=960.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително рекламни материали за срок от 36 месеца”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТП ДГС Хисар
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително рекламни материали за срок от 36 месеца”.Предметът на обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали и офис консумативи, която се извършва ежемесечно и при необходимост, след направена писмена заявка от упълномощени лица от страна на Възложителя. Количеството на всички видове канцеларски материали/артикули е посочено в техническата спецификация, неразделна част от процедурата, като същото е прогнозно и не е обвързващо за Възложителя. По време на изпълнението на договора Възложителят може да поръчва, както повече, така и по-малко от посочените количества по единичните цени, предложени от участника в неговото ценово предложение. При необходимост от закупуване на стока, неописана в техническата спецификация, определеният изпълнител се задължава да доставя съответната стока по цената, посочена в ценовата листа от каталога (с предоставените отстъпки, ако има такива).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30199000, 30190000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=960

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 718523 от 10.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 35 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително рекламни материали за срок от 36 месеца”
V.1) Дата на сключване договора
11.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, ЕИК 201417931, обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, ул. „Проф. Иван Шишманов” № 4, ап. 1, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 640277, E-mail: tender@okoffice.bg, Факс: 032 640277

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11400 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП/отм/

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

”ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор